Home » » Tidur di Punggung Gadis Muda, Trend Baru Lelaki Jepun

Tidur di Punggung Gadis Muda, Trend Baru Lelaki Jepun

 

(c) rocketnews24
Vemale.com - Selain terkenal dengan berbagai teknologi, produk manga dan sebagainya, Jepun juga dikenal sebagai negara 'aneh'. Sekarang, ada trend aneh baru yang disukai lelaki Jepun, iaitu mendapat kehangatan dan belai kasih sayang dari para gadis. Salah satunya, tidur di atas punggung seorang wanita, dilansir Rocketnews24.
Lelaki Jepun dikenal memiliki tingkat stres tinggi. Sayangnya, lelaki Jepun modern banyak yang enggan memikirkan pernikahan dan menjalin hubungan asmara. Kerana itu, Soineya 'Cuddle Cafe' Akihabara menawarkan jasa melepas stres dengan bantuan kasih sayang dari gadis-gadis muda. Jasa-jasa itu antara lain, memegang tangan sang gadis, mendapat pijatan punggung, tidur dalam pelukan sang gadis, bahkan tidur di atas punggung seorang gadis.
(c) stomp.com.sg
Pegangan tangan sambil tidur di samping seorang gadis (c) stomp.com.sg
Cafe Soineya menyediakan berbagai pilihan gadis dalam rentang usia sekolah menengah atas hingga 30 tahun. Jasa pelepas stres ini bukan sebuah pelacuran walaupun sang lelaki boleh tidur di atas punggung seorang gadis, tidur di sampingnya, atau tidur di pelukan sang gadis, tidak boleh ada hubungan intim, sang gadis tetap memakai pakaian. Meski tidak boleh ada hubungan intim, layanan jasa ini sangat mahal, seorang lelaki harus mengeluarkan uang sebesar $ 11 per 1 MINIT untuk layanan oshiri makura atau tidur di atas punggung wanita.
stomp.com.sg
Walau mahal, tidur di atas punggung gadis sangat digemari (c) stomp.com.sg
Harga layanan lain yang boleh dinikmati adalah:
  • Pelanggan tidur di pelukan gadis (3 minit) - $ 13
  • Gadis mengusap punggung pelanggan (3 minit) - $ 13 sekitar
  • Pelanggan meletakkan tangan di atas kepala gadis (3 minit) - $ 13
  • Saling menatap mata (1 minit) - $ 13 sekitar )
  • Pelanggan tidur di pangkuan gadis (3 minit) -
  • Gadis tidur di pangkuan pelanggan (3 minit) - $ 26
  • Dan masih banyak lagi layanan lain
stomp.com.sg
Tidur di atas pangkuan gadis (c) stomp.com.sg
Walaupun mahal, layanan cafe Soineya yang baru dibuka 25 November tahun lalu sangat disukai. Saat ini, cafe Soineya telah membuka cawang kedua. Oh dan satu lagi, pelanggan bisa meminta sang gadis memakai kostum yang disuka, misal pakaian China, tuala mandi, seragam polis, pakaian pelayan, seragam sekolah, seragam olahraga sekolah, atau pakaian perawat.

 


Terima kasih kerana membaca Tidur di Punggung Gadis Muda, Trend Baru Lelaki Jepun . Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan