Home » » Google adsense aku makin naik lepas aku baca info buku ni

Google adsense aku makin naik lepas aku baca info buku ni

Korang pernah dengar tak program google adsense? Kalau tak pernah dengar meh aku citer skit. Google akan bagi duit kat korang ( USD tau ) jika korang tolong google letakkan iklan kat blog korang. Ini contoh akaun aku kat google adsense hari ni:



Boleh le kan, bila tukar ke RM boleh tahan gak oo. Ini pun dulu slow je nak naik, sekarang tambah baik lepas aku dapat info2 power dalam satu ebook yang baru je aku beli. Malas le aku nak citer panjang, kalau korang nak try usha ebook ni, korang boleh try ke di sini.

Aku belum habis menelaah lagi ebook nih, nak fokus betul2, malas nak laju takut terlepas tips2 yg mantop.
Nanti aku update lagi pasal benda nih.


Terima kasih kerana membaca Google adsense aku makin naik lepas aku baca info buku ni. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan