Home » » Redeem Samsung Galaxy SIII Mini Percuma dari Maybank

Redeem Samsung Galaxy SIII Mini Percuma dari Maybank

Perghh.. best best posting kali ni sebab aku nak bagitahu aku akan dapat Samsung Galaxy SIII Mini Percuma. Macam mana aku buat? Mesti korang nak tahu kan, sebab kalau ikut harga Samsung Galaxy SIII Mini Percuma ni berharga lebih sikit dari rm900. Boleh dapat percuma, apa salahnya kan, lagipun caranya senang je, bukan susah atau kena keluar belanja tambahan ni. Kali ke 3 aku redeem smartphone lenovo A706, tapi kali ni 3 hari dah sampai.

Redeem dari treat point Maybank

Aku ni pengguna tegar kredit kad maybank ( maybank2card ). Isi minyak dekat shell selalu guna kredit kat maybank nih sebab senang dan juga boleh kumpul point. RM1 dapat 5 point! Banyak kan. Kalau bonuslink, punyalah sikit nya point dan kredit kad lain setahu aku point sikit je berbanding kalau guna Amex maybank2card ni kan. Jadi bila dah lama-lama ( 2 tahun kot ) point aku dah mendekati 313 791 point. Banyak gak ni aku guna kredit kad maybank ni, kaya le maybank kan.

Point untuk Samsung Galaxy SIII Mini


Daripada 313 791, aku redeem 182000 untuk dapat Samsung Galaxy SIII Mini secara percuma je, ok le kan. Ada lagi point lebih ni, lepas lagi nak redeem Asus Memopad! Aku tahu handphone korang lagi mahal dari ni kan. Cara nak redeem treatpoint dengan barang yang korang nak ada kat sini.

Amacam, ada berani apply ke maybank2card dari maybank untuk mengganti penggunaan duit tunai korang.



Terima kasih kerana membaca Redeem Samsung Galaxy SIII Mini Percuma dari Maybank. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan