Home » » Bekas jiran dedah alasan pasangan di Sweden pukul anak.

Bekas jiran dedah alasan pasangan di Sweden pukul anak.

Susulan pasangan suami isteri rakyat Malaysia, Shalwati dan Azizul yang ditahan di Sweden dengan agak lama akhirnya bekas jiran pasangan ini yang merupakan rakyat Malaysia juga telah mendedahkan perkara yang sebenar alasan pasangan ini memukul anak mereka kerana tidak sembahyang adalah tidak benar dan itu adalah alasan semata-mata.





Semua kenyataan ini dikeluarkan sendiri oleh bekas jiran pasangan ini yang duduk di Sweden di dalam laman sosial Facebook semalam.


Adakah kenyataan atau pendedahan bekas jiran pasangan ini adalah benar?

“Win kenal sangat Shalwati dan Azizul kat Stockholm tu. She herself seorang yang sangat sombong dan berlagak coz hubby pengarah Tourism, the hell. She’s so biadap. Once, she went out, winter lagik, sejuk beku and her kids came back home from school cant enter. Luckily, her daughter was smart, came to my house, just 300m away, and tol me that she needs to call mum.
Speaker on and mak dia maki dia semacam babe. Kesian the kids, Aisyah, Adam, Amar and Amir they were good kids. The mum yang bengis macam singa betina. Cakap pukul anak pasal tak sembahyang itu alasan cheap defense jer.
Lagi pun Stockholm Int School dan 2 kali panggil diorang counselling coz mother sooo biadap and always say, “this is muslim way”
School check with other muslim parents from Saudi, Iran, Iraq, Jordan, Qatar.. other muslims mum said no, We never hit our kids, Muslim is kind to kids.
Memalukan Malaysian jer, luckily im not there anymore. Anway just pity the kids, if only mak depa SABAR dalam mendidik anak, kan sabar itu separuh daripada iman.”


Terima kasih kerana membaca Bekas jiran dedah alasan pasangan di Sweden pukul anak.. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



8 Komen:

  1. Tak tahu yang mana satu betul. Macam-macam boleh jadi dunia sekarang.

    BalasPadam
  2. Semoga ada kebaikan untuk mereka.

    BalasPadam
  3. tak tahu mana satu yg sebenarnya..hanya anak-anak mereka yg tahu perkara sebenar

    BalasPadam
  4. macam versi ada ni kan...

    BalasPadam
  5. Oh yang versi jiran dia ni dah tahu. Entah kes ni macam mana, media lapor lain, awani lapor lain. Facebook lapor lain. kesian kat anak2 dia..rindu mak ayah

    BalasPadam
  6. nasib baik le dah skolah anak2 tuh..

    BalasPadam
  7. Susah nak ramalkan menda ni...hehe

    BalasPadam
  8. sama2lah ktia ambil pengajaran drp kes ini...

    BalasPadam