4 Kelebihan beli barang borong dari China

Cara terbaik beli barang terus dari China. Soalan nih dah lama saya fikirkan, aderkah cara yang baik untuk borong barang dari terus dari China terutamanya untuk peniaga-peniaga kecil dan juga online. Kalau kita boleh terus ambil barang seperti kain dan  baju dari China, tentulah harganya murah dan keuntungan yang kita dapat bila jual balik barang dari China ni akan meningkat.

Kalau kita Berjaya singkirkan orang tengah, kita boleh bagi harga yang terbaik untuk pelanggan. Inilah rahsia orang tengah sebenarnya. Mereka tahu cara-cara terbaik untuk dapatkan barang terus dari China dengan harga murah dan jual balik kepada peniaga-peniaga kecil dan online di Malaysia.

Cara beli barang terus dari China


Akibat daripada ramai yang nak tahu tentang borong barang terus dari Negara China nih, kat sini saya nak cadangkan satu panduan yang khusus untuk tajuk nih. Ermm.. bagus panduan nih sebab di sampaikan oleh peniaga yang dag berpengalaman ambil barang terus dari China. Apa yang korang boleh dapat dalam panduan nih:

borong barang china
Jom borong barang terus dari China murah-murah


  • Urusan kastam – korang kena tahu pasal urusan kastam ni untuk terima barang dari China nih. Kalau tak sangkut nanti kat pelabuhan atau airport. Kena juga tahu cara terbaik dan jimat untuk bayar cukai kastam nih.


  • Pembekal serius di China – Memang ramai pembekal kat China sana tetapi tak ramai yang serius. Kena cari pembekal barang dari China yang boleh  tolong kita poskan barang ke Malaysia, kan jimat tuh. Tak perlu pergi ke China, sekali pergi jer. Lain kali ambil order ikut  internet jer – senang dan jimat kan.


  • 10 Produk laris – produk mana yang laris kat China nih. Korang akan dapat hasil kajian tentang produk yang laris nih supaya senang nak jual balik kat Malaysia.


  • Cara pos barang ke Malaysia dengan murah – k ena tahu gak cara nak pos barang ke Malaysia dari China. Takkan nak bawak dalam beg sahaja kan. Kalau serius, ambil banyak jumlah barang lagi jimat. Lagipun kalau barang-barang seperti kain baju, takde le luput atau basi dalam masa terdekat. Boleh simpan buat stok.


Jika korang serius dan nak mula-mula mula meniaga barang dari China nih, selain dapatkan barang dari pemborong yang ada sekarang ni, korang sendiri boleh jadi pemborong kalau tahu cara untuk beli barang terus dari china. Ataupun korang sendiri yang jual ikut facebook dan blog.


Ini adalah rahsia pemborong dan tak mungkin mereka akan bagitahu korang dengan senang. Jadi panduan beli barang terus dari China nih memang terbaik untuk bisnes korang.


Terima kasih kerana membaca 4 Kelebihan beli barang borong dari China. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. hebat bro sekarang..dah main import eksport nampaknya

    BalasPadam
  2. Nak join le produk fizikal ni...dah rasa tiba masanye...

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh dah tu bro, slow2, bile lagi nak start

      Padam