Home » , , , » Testimoni pengguna iLancee

Testimoni pengguna iLancee

Buat duit di ilancee.com. iLancee ialah satu portal di mana mereka yang ada kemahiran dalam dunia it terutamanya boleh menawarkan kemahiran mereka kepada pengguna lain yang memerlukan dengan kos yang berpatutan.

Serius, berpatutan sebab kadang-kadang penyedia mereka yang tawarkan khidmat di iLancee ni hanya bergerak dari rumah sahaja. Ramai juga yang buat secara part time dan suka-suka!

Jadi kalau cari servis di iLancee ni, berbaloi lah sebab yang tawarkan khidmat pun kawan-kawan kita juga. Ramai blogger bergiat aktif dan secara tak langsung berupaya untuk buat duit di iLancee.com nih.

Apa kata kita war-warkan sikit testimoni pengguna khidmat di ilancee ni kepada korang semua.

Testimoni pengguna ilancee


Testimoni ni adalah dari laman blog rasmi ilancee sendiri:


  • duit dapat balik - di mana pelanggan boleh dapat balik bayaran yang di bayar sekiranya kerja yang di tempah tidak dapat di siapkan. Bayaran dalam ilancee di kawal oleh pihak admin. Jadi mereka yang sediakan khidmat tak boleh nak tipu pengguna lain.


buat duit di ilancee percuma


  • servis banyak pilihan - seperti contoh servis untuk naikkan like facebook page, memang mudah cari kat ilancee dan d ah ramai yang gunakan servis nih.


gig buat duit di ilancee


  • mudah buat duit - untuk mereka yang sediakan khidmat pula, mereka mudah buat duit kat ilancee. Mudah dapat pelanggan le kot kalau berbanding dengan cara biasa yang lain. Lojik gak nih kan. Kalau visitor ramai kat ilancee, mudah nak dapat job. 


daftar ilancee

Jika korang ada kemahiran dalam bidang blogging ke, it ke boleh lah korang cuba tawarkan khidmat korang kat ilancee nih, seyes korang kena try nih. Tambahkan satu lagi medium pengiklanan korang.

*Cara tawarkan khidmat/kemahiran korang kat ilancee




Terima kasih kerana membaca Testimoni pengguna iLancee. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. Balasan
    1. bro dah offer servis kat sana ke? meh sini nak langgan.

      Padam