Home » , , » Kredit Kad UOB Malaysia

Kredit Kad UOB Malaysia

Kredit Kad UOB Malaysia. Pengunaan kredit kad sekarang ni dah macam menjadi satu keperluan kepada mereka yang biasa menggunakan dan menjadi satu ketakutan kepada mereka yang belum mencuba. Pengunaan kredit kad mestilah dengan cara yang berhemah supaya ciri-ciri kemudahan yang di sediakan dapat di gunakan dengan maksimun.

Terdapat pelbagai jenis kredit kad di pasaran dari pelbagai bank seperti Maybank2cards dari Maybank dan HSBC Amanah dari HSBC bank serta OCBC Bank Titanium. Bergantung kepada anda nak belanjan kat mana dengan kredit kad, maka pilihlah yang sesuai dengan anda kerana kalau tersalah pilih, anda yang rugi. Sebagai contoh anda mahukan kredit kad untuk cash rebate isi minyak, jadi carilah kad kredit yang sesuai dengan tujuan itu dan saya cadangkan untuk petrol, anda gunakan Maybank2cards dari Maybank.


Kredit Kad UOB Malaysia - UOB One Credit Cards


UOB One Credit Cards

Kali ini saya nak mencuba kredit card UOB One Credit Cards ni pula untuk membanding dengan pengunaan kredit kad yang lain untuk kebaikkan bersama. Mengikut ejen jualan kredit kad ini

5 % cash rebate untuk petrol - hanya untuk weekend sahaja. Maksimun boleh dapat rebate rm500 untuk semua petrol stesen untuk pengunaan hijung minggu sahaja. Jika hari kerja biasa, rebat 2% sahaja.

2 tahun yuran tahunan percuma - yang ni saya tak jumpa dalam internet. Tengok keadaan ejen ni kencing ke tidak. Kalau dia ikhlas, oklah 2 tahun tak perlu bayar yuran tahunan. Kalau tak ok, boleh termonate selepas tu kan. Selepas 2 tahun pun masih boleh free tetapi kena guna sebanyak 12 kali. Yang ni pun saya tak jumpa dalam internet. Yang saya jumpa selepas 60 kali guna setahun baru dapat free yuran tahunan. Kalau tak kena bayar yuran tahunan sebanyak rm168. Caj yang ada kat internet adalah seperti di bawah

[+] Caj dan yuran kredit kad UOB One Credit Cards

Free gift - beg hello kitty menjadi tarikan. Beg besar tuh untuk travel jauh-jauh naik kapal terbang. Dapat free beg ni jika kredit kad dah dapat.

Itu sahaja yang menarik untuk saya. Yang lain-lain malas nak kaji. tetapi sedikit keliru dengan yuran tahunan tuh.

[+] Syarat biasa UOB One Credit Cards

Takpe nanti tengok macam mana sebab dah apply kredit kad UOB One Credit Cards ni.




Terima kasih kerana membaca Kredit Kad UOB Malaysia. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan