Home » » Diveden PISSF Public Mutual Untuk Tahun Kewangan Berakhir 30/11/2011 ialah 6.96%

Diveden PISSF Public Mutual Untuk Tahun Kewangan Berakhir 30/11/2011 ialah 6.96%

Hari ni terima penyata public mutual untuk dana PISSF untuk pembahagian dividen tahun berakhir 30/11/2011 sebanyak 3.96%. Dana PISSF ni dana agresir high risk high return kata orang untuk public mutual dan aku suka dana ni sebab tak penah mengecewakan aku. Orang-orang muda sesuai masuk dana nih untuk long term investment ( min 3 tahun )
 
Ini dividen, bukan capital growth ya. Income dari capital growth boleh dapat bila aki jual balik dana ni nanti, nanti aku bersara le kot sebab ni aku guna skim kwsp bukan tunai ( mana de duit nak invest tunai nih ).
 
Belek-belek balik blog aku, harga dana ni dah meningkat 41.34% selepas 2 tahun, agak menarik gak tuh kan. Boleh rujuk kat sini
 
 
Jadi bagi yang belum melabur, boleh le cepat2 skit sebelum harga makin naik makin tinggi.



Terima kasih kerana membaca Diveden PISSF Public Mutual Untuk Tahun Kewangan Berakhir 30/11/2011 ialah 6.96%. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan