Home » » Teh Tarik Shazua D’ Café Dekat 99 Speed Mart

Teh Tarik Shazua D’ Café Dekat 99 Speed Mart

Minggu lepas aku kesempatan pegi minum kat restoran Shazua D' Café Putra Heights, saja nak try try makanan kat area Putra Heights ni.
 
Tapi sangat mengecewakan, teh tarik di restoran Shazua D' Café Putra Heights yang aku rasa, terasa cam pahit je. Aku suspek teh yg di gunakan ada masalah.
 
Aku pernah Tanya org keje kantin kat tempat aku keje, ' kenapa hari ni the kurang sedap'? Dia jawab " teh ari ni l ain dari biasa, lupa le cap apa tapi masa saya buat tadi, teh ni susah larut!'
 
Mak aiii, teh cap apa yg dia guna ni? Jangan memudaratkan dah  le kan. Aku tak tahu le the yag di gunakan di restoran Shazua D' Café Putra Heights ni sama ke tak dgn yang guna kat kantin tempat keje aku. Tapi kalau korang nak pekena teh tarik, baik korang minum kat restoran hijau, lagi best.


Terima kasih kerana membaca Teh Tarik Shazua D’ Café Dekat 99 Speed Mart. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan