Home » » Beg Paling Aneh dan Unik di Seluruh Dunia

Beg Paling Aneh dan Unik di Seluruh Dunia

 
 

Foto beg-beg yang kami kumpulkan dari seluruh dunia ini boleh membuat Anda terpegun, mengerutkan dahi, atau ingin memiliki?

Beg Bentuk Otak


Tidak perlu nilai pelajaran Biologi yang bagus untuk tahu bahwa bentuk tas ini adalah otak. Yup, bentuk otak yang khas itu boleh digunakan sebagai model beg tangan wanita. Tertarik memakainya? Dijamin non kolesterol.

Beg Rubiks Cube



Suka main rubik's cube?Beg tangan ini memiliki model yang unik karena mengusung tema warna-warni dan kotak khas rubik's cube. 

Beg Br4



Sadarkah Anda jika cup br4 kanan dan kiri jika digabungkan bisa membentuk sebuah wadah? Tas mungil cantik ini terbuat dari cup br4 yang disatukan. Bentuknya yang cantik membuat pemakainya makin cantik. Tertarik mendaur ulang br4 lama jadi tas

Beg Tengkorak


Tidak selamanya tengkorak manusia menyeramkan. Beg dengan bentuk tengkorak ini cukup disukai kaum wanita kerana terkesan tidak biasa.

Beg Uang


Mahu  kalau punya beg yang isinya setumpuk wang.. Beg ini memiliki bentuk buntalan dengan logo dollar di bagian luar. Tidak hanya itu,beg ini seolah-olah menunjukkan berisi banyak wang hingga menyembul keluar.

Beg Telepon Jadul


Ingat dengan telepon rumah jadul yang harus n diputar? Jika kangen, Anda boleh memakai beg telefon yang satu ini.

Beg Korset


Setelah beg br4 yang cantik di halaman sebelumnya, Anda boleh memakai beg yang lebih lebar, yaitu tas korset. Beg ini mengambil bentuk korset yang terbuat dari bahan jeans. Sulaman bunga mempercantik beg ini.

Beg Sayur


Biasanya sayur dimasukkan dalam beg belanjaan, tetapi kali ini, sayur boleh menjadi bentuk beg. Beg ini sebenarnya cantik dan sangat mirip dengan tekstur buah dan sayur. Tapi mahukah Anda menentengnya saat jalan-jalan.

Beg  Keju


Nyam-nyam.. keju seringkali ditempatkan di dapur, tapi beg ini boleh membuat keju jalan-jalan. Bentuk, warnanya, dan teksturnya sangat keju sekali.

Beg Kucing Tumbal


Melihat bentuk beg ini, Anda pasti ingat dengan film-film suku pedalaman yang mengikat hewan tertentu dengan pose seperti ini. Biasanya haiwan tersebut akan dijadikan tumbal. Dan ternyata.. ide tumbal itu boleh jadi model beg.


Terima kasih kerana membaca Beg Paling Aneh dan Unik di Seluruh Dunia . Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan