Home » » Wanita Ini Ditolak Ke Landasan Kereta Api Bawah Tanah

Wanita Ini Ditolak Ke Landasan Kereta Api Bawah Tanah

Tertangkap kamera: Wanita pekerja bawah tanah didorong ke trek kereta (sebelum penyerang yang menekan wajah oleh penumpang marah). Ini adalah adegan mengejutkan yang boleh dengan mudah berakhir dengan tragedi. Rakaman CCTV yang luar biasa ini terekam dari jalur Metro di St Petersburg, Rusia.

Video ini menunjukkan penumpang Yevgeny Borodin berdebat dengan pekerja perempuan, yang, pada awalnya, tidak boleh mengendalikan diri.




Tapi tak seorang pun boleh memprediksi apa yang terjadi selanjutnya. Ketika argumen memuncak, Borodin tiba-tiba mendorong wanita itu ke landasan kereta api.




Dia terlihat jatuh perlahan ke jalur kesana - hanya beberapa detik sebelum kereta akan tiba di platform. Insiden mengejutkan ini jelas membuat marah penumpang lain - dimana seorang lelaki mendarat pukulan keras ke wajah Borodin.



''Perkelahian semakin panas, saya boleh mendengar mereka saling berteriak tapi saya tidak tahu mengenai apa dan kemudian seorang lelaki  tiba-tiba mendorongnya ke trek."

"Sungguh sulit, tidak ada cara dia boleh menyelamatkan dirinya sendiri. Orang lain kemudian memukul penyerang di kepala sebelum membantu wanita itu kembali ke platform.''

"Semuanya terjadi begitu cepat. Saya sering melihat perkelahian di kendaraan umum atau di jalan-jalan di sini tetapi saya belum pernah menyaksikan sesuatu yang begitu mengerikan. Dia boleh saja membunuhnya."

"Tepat setelah ia mendorongnya, kereta masuk ke platform, jika sudah sedetik kemudian wanita itu akan tergilis kereta api dan meninggal. Dia terguncang dan jelas kewalahan tetapi merasa beruntung masih hidup."




Terima kasih kerana membaca Wanita Ini Ditolak Ke Landasan Kereta Api Bawah Tanah . Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan