Home » » Dividen Bank Persatuan

Dividen Bank Persatuan

Bank Persatuan telah keluarkan dividen untuk ahli-ahlinya bagi tahun kewangan 2013. Menghampakan. Kalau sebelum-sebelum ni, popular gak ler bank persatuan nih bab bagi dividen nih. Tapi 2-3 tahun kebelakangan nih, dividen ciput jer, tak boleh lawan Bank Rakyat. Bank Persatuan ni berasal dari Penang dan hanya untuk bumiputera sahaja.

6% Dividen Bank Persatuan


6% jer tahun 2013, lambat le kaya cam nih. Tapi rezeki kena syukur ler. 6 % pun duit gak iya dak. Bukan buat apa-apa pun, letak jer situh cam asb -  asb lebih baik dari bank persatuan setakat nih.

Dividen Terbaru Bank Persatuan
6% jer dividen Bank Persatuan

Adakah perlu untuk keluarkan duit dari bank persatuan dan masukkan ke asb? Sabo dulu. Selain dari dividen, bank persatuan ada bagi faedah-faedah lain gak tau termasuklah pinjaman perumahan  dan pinjaman peribadi… haaa Nampak kelebihannya. Khas untuk ahli sahaja.


Kelebihan Ahli Bank Persatuan


Banyak lagi kelebihan bila jadi ahli bank persatuan seperti manfaat khairat kematian, manfaat hospital dan zakat. Pembiayaan perumahan pun ada dengan kadar 6.50% setahun dengan cara bayaran balik yang fleksibel.

kelebihan ahli bank persatuan
Kelebihan ahli Bank Persatuan


Terima kasih kerana membaca Dividen Bank Persatuan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan