Home » , , , » Cara isi Routing / ABA / Swift Number affiliate Lazada untuk komisen

Cara isi Routing / ABA / Swift Number affiliate Lazada untuk komisen

Payment lazada yang slow jer. Bestkan beli belah kat lazada tetapi tak ramai tahu kerenah lazada nih. Nanti entri seterusnya saya citer sikit pengalaman beli belah kat lazada - barang cash on delivery dah dekat 2 minggu tak sampai-sampai lagih, adeh.

Mungkin pengalaman korang beli barang kat lazada ni menarik, bagi saya first time beli lambat pulak barangnya nak sampai mentang-mentang le saya ada guna kupon beli atas rm150 dapat less rm25 dan juga cod. Takpe le, bukan urgent pun.

Selain kita beli belah kat lazada, kita jugak boleh buat duit dengan affiliate lazada nih - maknanya daftar percuma, promote dan dapat komisen. Ramai yang join dan tak ramai yang berjaya buat duit dengan affiliate lazada nih. Sabo je ler ye.

Email dari Lazada


Semalam terima email dari lazada sebab belum update info secara lengkap dalam akaun lazada terutamanya pasal no. akaun bank yang di gunakan. Nampak macam nak masuk duit jer nih. Best nih kalau cam gi setiap bulan.

payment affiliate lazada
Notis dari Lazada
Bila kita join affilite lazada, kita akan di letakkan di bawah seorang manager yang akan memberi kita info tentang update terbaru juga promosi yang akan di jalankan. Pendek kata, sebelum user lain tahu akan promosi yang akan di jalankan, kita dah tahu awal-awal lagih bila promosi akan di mulakan. Seperti terbaru, promosi akan di adakan pada 12.12.2014 seperti sebelum ni iaitu p ada 11.11.2014.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Jadi, stanby le untuk henjutan maksimum pada 12.12.14 nanti sebab peluang untuk dapat sale dan komisen dari lazada lebih cerah dari biasa.

Cara update billing details Lazada


Selepes log in kat akaun affilite lazada, korang buka nih  dan isi no akaun untuk komisen di masukkan. Nampak tak, ramai sangkut nak isi bahagian routing / ABA / Swift Number tuh. Senang sahaja, google dan cari.
cara isi routing aba swift number lazada
Sila isi info payment lazada

Kalau nak malas nak cari, kat bawah ni saya ada sediakan info berkenaan routing / ABA / Swift Number bank-bank di Malaysia. Saya guna Maybank.

routing aba swift number maybank
Routing / ABA / Swift Number Bank
Dah dapat number tuh isi jer le dalam ruangan kosong tuh, settle. Kalau dapat komisen, nanti saya kongsikan sekali dengan tip buat duit dengan lazada.

Oh ya, kalau belum daftar untuk buat duit dengan lazada, boleh daftar percuma lazada. Takde blog pun takper, takde hal. Facebook kan adoo.



Terima kasih kerana membaca Cara isi Routing / ABA / Swift Number affiliate Lazada untuk komisen. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. info berguna ni bro pasal switf code tue..minta copy yer..jangan marah pula

    BalasPadam
  2. nice info

    singgah sini :) http://www.blogparihh.com/

    BalasPadam
  3. saya pun dapat email ni semalam, katanya payment utk september. hem, september takder sales sebab baru join. saya pun google carik swiftcode tu, ikut cawangan bank yg berdekatan dgn kita kan nanti. Berkenaan barang tak sampai tu, saya ada satu jer belum sampai, tupun sebab jam tgn tu import, dia pos dari Hong Kong. beli masa flash sale... dah lebih 2 minggu ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih atas perkongsian Merlyn. 12.12 ni ada sale baik, boleh le lebihkan usaha tuh.

      Jam baru ek, bergaya sakan tuh.

      Padam