Home » , » 18 Cara Buat Duit Online 2015

18 Cara Buat Duit Online 2015

Cara Buat Duit Online. Terdapat banyak cara untuk buat duit secara online ni sama ada anda tahu atau tidak tetapi cara ni telah lama di gunakan di negara kita. Mungkin anda baru nak berjinak-jinak di dalam hal-hal berkaitan dengan buat duit secara online ni dan tercari-cari bagaimana orang buat duit secara online.

Post ni memang sesuai dengan anda sebab saya akan kongsikan dan ringkaskan beberapa cara untuk buat duit secara online. Amalkan dan fokus kepada satu jenis je dulu sebab kalau nak buat sekali gus kurang bijak rasanya. Biarlah anda pakar dalam satu bidang dulu, lepas tu barulah beralih ke cara yang lain pulak.

Cara Buat Duit Online

18 cara buat duit online 2015

Memang banyak cara untuk buat duit online ni dan antaranya ialah:

buat duit dengan letak iklan kat blog - anda kena ada blog, lepas tu anda kena sertai website yang sediakan iklan untuk di letakkan di blog. Anda boleh cuba Nuffnang dan Adsense - 2 ni yang papular kat Malaysia buat masa ni. Anda cuba dulu Nuffnang tuh sebab yang tu mudah approve. Ambil feel dulu macam mana sistem buat duit online ni di laksanakan. Kalau adsense, bayaran dalam USD ooo.

buat duit dengan affiliate - yang ni ramai juga di gunakan oleh mereka yang terlibat dengan buat duit secara online. Penyedia affiliate ni mengandungi banyak produk yang di kumpulkan di dalam satu website. Anda daftar percuma dan mulakan promosi untuk produk-produk yang anda suka. Promosi boleh di lakukan ikut blog dan facebook. Biasanya affilite ni menyedia produk berbentuk ebook. Anda boleh cuba ashadee.com dan klikjer.com

Sertai dropship - jika anda tiada produk dan nak jual produk fizikal secara online, anda cuba dulu sertai dropship - anda promosikan produk orang lain dan anda dapat komisen. Promosikan kat facebook.

18 cara buat duit online yang lain - selain itu jika anda betul-betul nak tahu cara-cara lain, anda boleh baca di dalam 18 cara buat duit online 2015. Mungkin ada cara yang sesuai dengan anda dan anda boleh fokus ke cara yang ini.

Bilagi nak start? Nak tunggu kena buang kerje seperti pekerja MAS dulu ke baru nak start cari duit secara online.? Fikirkan...



Terima kasih kerana membaca 18 Cara Buat Duit Online 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan