Home » , , » Cash Rebate Kredit Kad

Cash Rebate Kredit Kad

Cash Rebate Kredit Kad. Pengunaan kredit kad tidak asing lagi sekarang dan bagi sesetengah orang sudah menjadi satu keperluan untuk memilikki kredit kad terbaik di Malaysia. Mula-mula baru kerja memang takut untuk memilikki tetapi setelah selesa dengan penggunaan kredit kad, sudah menjadi satu kemestian untuk memilikki kredit kad.

Tetapi kredit kad mana satu yang terbaik untuk untuk anda? Sebenarnya tiada satu pun yang terbaik sebab bergantung kepada penggunaan kredit kad - untuk apa anda gunakan kredit kad tersebut, Ada yang gunakan semata-mata untuk mengisi petrol kereta yang mungkin mencecah rm800 setaip bulan, ada yang gunakan untuk membeli barang keperluan harian dan ada juga yang gunakan untuk bayar check in hotel sahaja sebab tak nak bawa wang tunai yang banyak. Ini adalah salah satu kegunaan kredit kad sebenarnya.

Untuk cash rebate petrol, anda boleg pertimbangkan kredit kad seperti HSBC Amanah kredit kad, UOB ONE kredit kad, Maybank2cards kredit kad dan Shell Citibank Gold Credit Card.



Cash Rebate Kredit Kad


Biasa kredit kad ada cash rebate tetapi berapa banyak cash rebate yang anda boleh dapat. Saya nak kongsikan cash rebate untuk Maybank2cards daripada Maybank untuk pemilik kad kredit Maybank2cards.

Cash Rebate Kredit Kad


Cash Rebate Kredit Kad

Kalau anda tengok di dalam gambar di atas, cash rebate bulan May dan June. Menarik kan, sebab tukarkan daripada bayar tunai dengan bayar guna kredit kad  sudah dapat cash rebate maksimun rm50. Cash rebate ini akan di tolak siap-siap daripada jumlah yang anda gunakan setiap bulan.

Jadi, ini adalah salah satu kegunaan kredit kad sebenarnya. Guna kredit kad ni senang sahaja, kalau anda bayar penuh setiap bulan mengikut tarikh yang di tetapkan, anda hanya bayar jumlah yang anda guna sahaja.




Terima kasih kerana membaca Cash Rebate Kredit Kad. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan