Home » , » Di Manakah Portal Buat Kerja Part Time Dari Rumah?

Di Manakah Portal Buat Kerja Part Time Dari Rumah?

Kerja part time online. Dewasa ini ramai yang memerlukan kerja part time terutamanya yang boleh di buat dari rumah sahaja – senang sebab tak perlu keluar dari rumah. Memandangkan permintaan untuk membuat kerja part time dari rumah ini tinggi, satu syarikat berdaftar telah menyediakan satu portal untuk mengumpulkan senarai kerja yang boleh di buat dari rumah.

Peluang menjana duit dari rumah ini boleh disertai oleh sesiapa sahaja terutamanya surirumah dan pelajar sebab mereka memang banyak masa berada di rumah atau rumah sewa dan juga asrama. Jadi masa terluang bolehlah di gunakan untuk mendapatkan pendapatan sampingan secara online tanpa perlu keluar daripada rumah yang memerlukan kos tambahan.

Entri kali ini cuba berkongsi tentang portal untuk buat kerja dari rumah dengan harapan anda beroleh manfaat daripada perkongsian ini.


Portal Buat Kerja Parti Time Dari Rumah


Di Manakah Portal Buat Kerja Part Time Dari Rumah

Terdapat satu portal yang sudah lama bertapak di Malaysia yang mengumpul kerja-kerja part time yang boleh di lakukan di depan computer dengan sambungan internet sahaja tanpa perlu pergi ke pejabat. Portal ini di namakan portal Jobdirumah – peluang menjana duit online dari rumah.

Apa yang anda kena buat ialah, anda kena mendaftar dengan portal tersebut dengan jumlah bayaran tertentu ( sekali sahaja ) dan setiap hari portal ini akan menyenaraikan kerja-kerja untuk anda dan pengguna berdaftar yang lain. Anda perlu memohon kerja tersebut memandangkan orang lain juga berminat dengan sesuatu kerja.

Oh ya, kerja yang saya maksudhkan  di sini ialah kerja seperti data entry, kumpul list, design logo dan sebagainya – kerja-kerja yang mudah sahaja dan hamper semua orang boleh melakukannya.

Jika anda Berjaya mendapat kerja tersebut, anda siapkan di dalam tempoh yang di sediakan dan anda akan di bayar samada ada dalam USD atau RM. Bayarannya anda yang tentukan semasa memohon kerja yang di senaraikan.

Menarik bukan, Cuma anda try dulu dan kerja part time ini boleh menjadi kerja full time and jika anda rajin membuat sesuatu kerja.


Masalah utamanya ialah, user berdaftar malas hendak memohon kerja. Langkah pertama  sudah gagal, bagaimana mahu menjana pendapata sampingan secara online?


Terima kasih kerana membaca Di Manakah Portal Buat Kerja Part Time Dari Rumah?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan