Home » » Promosi terbaru 2012 untuk bakal klien aku

Promosi terbaru 2012 untuk bakal klien aku

Sekarang aku telah mengedit sales leteer terbaru dan terkini utk tahun 2012 ni untuk aku mengegarkan lagi untuk menyebarkan maklumat tentang unit amanah public mutual ni secara online.

Kali ni sale letter baru nih aku rasa lagi mantap dan lagi banyak isi supaya info-info boleh terus sampai ke bakal2 klien dan juga kepada UTC lain secara percuma je. UTC lain nak gunakan info2 dalam sale letter itu nanti, gunalah dengan berhemat.

Info dah kumpul, cuma nak susun dan tambah ayat2 supaya mesej dapat di sampaikan dengan jelas


Terima kasih kerana membaca Promosi terbaru 2012 untuk bakal klien aku. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan