Home » , » Saman kekasih kerana sperma

Saman kekasih kerana sperma

Hari ni aku suka baca citer yang pelik-pelik jer untuk merehatkan minta aku dan juga memikirkan idea nak tulis pasal top komentar kat blog aku nih untuk bulan ogos, Insyallah petang ni ada le kot entri nih. Sambil-sambil baca kosmo, aku tertarik dengan berita kat bawah nih. Pasal sperma pun boleh saman saman nih, see u in court!
 

KUALA LUMPUR – Seorang lelaki Bosnia menyaman bekas kekasihnya dan menuntut ganti rugi RM600,000 kerana didakwa mempergunakan dirinya bagi mendapatkan sperma supaya wanita itu memperolehi genetik orang Eropah yang dikatakan lebih berkualiti tinggi.Plaintif yang juga pengarah komersial di syarikat tempatan, Ervin Ahbabovic, 41, memfailkan saman Jumaat lalu menerusi Tetuan The Law Chambers of Mohamad Fauzi di Mahkamah Tinggi di sini.
 

Kredit: kosmo
 
Berdasarkan writ saman, Ervin yang telah mendapat status Penduduk Tetap menjalinkan hubungan dengan defendan, 29, sejak 2008 dan dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia tiga tahun.
Bagaimanapun, selepas melahirkan anak, defendan didakwa kerap mencari peluang untuk bergaduh malah plaintif menyedari keinginan seksualiti dan dominasi defendan melangkaui kadar biasa sehingga menjadi rutin harian yang terpaksa dipenuhi.


Terima kasih kerana membaca Saman kekasih kerana sperma. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



11 Komen:

  1. Opsss sperma tu apa ekk?hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. wu hu hu.. budak sains kena jawab nih. tlg skit

      Padam
    2. Haha..jangan malu2 budak sains ye..sila jawab kasi tahu pada mereka yang belum tahu ni..hahaha

      Padam
  2. Jem otak aku baca pasal kes mcm ni. Harap-harap kat ofis bos aku, takdelah client yg datang dengan kes mcm ni. Jenuh nk memerah otak nanti.

    BalasPadam
  3. macam-macam pula isu jenayah ni...

    BalasPadam
  4. benda macam nie pun boleh jadi isu..pening-pening dengan hal dunia.

    BalasPadam
  5. Cerita pelik camni menandakan otak manusia semakin pelik. Fikiran bercelaru lantaran dari tekanan melampau dalam kehidupanl.

    BalasPadam
  6. sperma pun boleh di jadikan alasan...makin kreatif manusia nih

    BalasPadam
  7. apa kerja nih? haha..wartawan pun satu la..takde cerita lain ka?

    BalasPadam