Cash out duit online 8share

Pendapatan kali pertama 8share. Dengar pendapatan rasa cam best pulak kan. Iya le kan, duit siapa pun nak tambah-tambah kalau yang dapat melalui online nih. Walaupun tak banyak tapi rasa best kan dapat duit online. Yang yang kerja makan gaji, dapat ribu-ribu pun dah biasa, cuba kalau dapat duit online ribu-ribu, perasaan tu lain kan.

Kali ni saya cash out duit dari 8share setelah bekerja dengan gigih untuk mendapat duit secara online melalui 8share nih. dengan 8share nih kena ada cara yang betul baru menjadi dan kena rajin. Betul kalau nak buat duit 8share, kena rajin dan kena buat keje. Duduk saja memang takde income le dengan 8share nih.

Tip buat duit 8share


Tip senang sahaja. 8 share ni kita dapat duit bila ada klik, sekali klik rm0.20. Jadi kat mana nak dapatkan klik nih? Kat blog dan facebook la. Melalui facebook lagi senang kot buat duit dengan 8 share nih.

Kalau ikut blog kena setting baik-baik. Sembunyikan iklan tuh tetapi kena ada keikhlasan le. Jangan guna ayat-ayat yang memang power tapi lain daripada yang sebenarnya. Dapat sekali klik jer le kan.


pendapatan 8share facebook
Cash out 8 share min rm50

Pemilihan iklan juga penting. Salah pilih memang takde klik le sebab tak menarik. Sebab tuh iklan yang ada dalam 8 share ikut umur kita. Kalau umur 20 an, iklan yang ada mesti sesuai dengan golongan tersebut. Itu contohnya jer. Contoh lagi jenis iklan 8share yang bagi pendapatan tinggi telah saya kongsi dalam entri lepas-lepas.


buat duit 8share blog facebook
3 Langkah cash out 8 share

Nak cash out duit dari 8share nih senang sahaja. Cari " Request for cash out ", update detail kita ( kalau belum update la spt akaun bank ke ) dan hantar. Senang jer. 3 langkah setelah hantar seperti dalam pic kat atas tuh.

Tak pernah terlambat, korang pun boleh gak buat duit dengan 8share nih, DAFTAR 8SHARE PERCUMA dan baca tip-tip 8 share yang saya kongsikan dalam blog nih. Mesti dapat duit dari 8share.

Jom cuba!


Terima kasih kerana membaca Cash out duit online 8share. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



3 Komen: