Cara Berjaya dalam temuduga

Persiapan temuduga. Macam mana nak Berjaya dalam temuduga? Ramai yang seringkali pegi temuduga tetapi gagal terutamanya pegi temuduga dengan kelayakkan yang ada, tak dapat. Kalau pegi temuduga  untuk pangkat rendah-rendah, boleh dapat. Tapi rugi le kalau belajar tinggi-tinggi tapi tak dapat pekerjaan yang di kehendakki kan.

Jadi ada tak petua nak Berjaya dalam temuduga nih? Mesti ada kan, sebab dah ramai pegi temuduga dan ramai gak berkongsi tip-tip temuduga ni kan. Kita boleh follow apa yang mereka Berjaya buat. Tak perlu nak buat benda-benda baru sebab temuduga ni benda yang dah lama.


Pengalaman Para Penemuduga

Memang ada orang yang interbiew ni kongsi pengalaman mengenai calon yang mereka nak. Orang yang macam mana mereka. Kebanyakkan orang ada sijil/diploma/ijazah tetapi masa interview – fail sebab takde persediaan temuduga.

Telah ada online rahsia lulus temuduga, rahsia macam mana korang kena semak la, katanya rahsia. Mesti banyak tip-tip temuduga yang di beriakan.

Katakan perkongsian dari penemuduga pun ada. Ini sudah bagus. Boleh lah kita tahu apa yang penemuduga tengok dan nilaikan di atas calon temuduga kan.


Perkara yang menyebabkan gagal temuduga


Over confident. Ingat diri dah terro sangat tapi sebenarnyakita over confident.

Dah kerja lama, mesti tahu segalanya. Salah nih, tak semestinya kerja lama senang-senang je nak tukar  kerja  dah lulus temuduga. Kena ada skil-skil temuduga nih.

Komunikasi hancur – tiada persediaan dari segi komunikasi dalam temuduga.

Penampilan diri yang salah, ingatkan dah pakai smart-smart dah betul dah, salah jugak. 

Kena tahu cara berpakaian semasa temuduga.


Bongkar- Laporan rahsia lulus temuduga

Apa yang ada dalam laporan ini – banyak yang bermanfaat sebenarnya.

Ianya ditulis dengan bahasa mudah difahami dan mudah dipraktikkan tidak kira samada anda berkelulusan SPM ke, Diploma ke, Ijazah atau ada 'master' sekalipun.

Ianya menjimatkan masa anda dalam membuat persediaan temuduga di mana anda tidak perlu buang masa masih tercari-cari tips temuduga lain yang belum tentu sesuai dengan anda.
tip interview
Temuduga menentukan kerjaya korang.

Panduan langkah demi langkah yang mudah diikuti bagaimana membuat persediaan temuduga dari A - Z. Sebelum temuduga, semasa temuduga, hinggalah ke akhir temuduga.

Berbagai-bagai rahsia untuk menjadi kelihatan hebat semasa hari temuduga yang tidak diketahui oleh ramai orang akan didedahkan kepada anda.

Ianya sesuai bagi mana-manapun temuduga tidak kira apa jawatan yang anda pohon.
Ianya proven/terbukti telah membantu ramai orang berjaya dalam temuduga dengan panduan ini.

Cara dapatkan laporan lulus temuduga ni

Usah biarkan anda dengan membuang masa lagi mencari-cari panduan yang sebenarnya dalam membuat persediaan menghadiri temuduga terutamanya kerja kerajaan. Laporan ini adalah satu-satunya dalam Malaysia yang menyediakan panduan khusus yang lengkap untuk mereka yang berminat untuk bekerja dengan terutamanya KERAJAAN.

Usah pening-pening lagi memikirkan persediaan untuk menghadiri temuduga bagi jawatan kerajaan, dapatkan laporan ini sekarang dengan pelaburan serendah RM 40 sahaja.



Rahsia dalam ebook ini tidak ramai yang mengetahuinya, jadi ambillah peluang ini menjadikan diri anda mempunyai lebih kelebihan berbanding calon-calon lain semasa temuduga nanti.


Terima kasih kerana membaca Cara Berjaya dalam temuduga. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Peluang untuk gagal memang sangat cerah kalau kerja yang kita apply tu ada ramai pemohon kemudian job position pulak sikit sangat :-)

    BalasPadam
  2. Org lama g interbiu confirm dapat kerja kalau rekod baik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. org lama nak kena bayo gaji mahal, tgk bajet kompeni utk vacancy tuh.

      Padam