Home » , , , , , » Contest SEO Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Contest SEO Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee. Saya tengok ramai blogger update ataupun jual produk Shaklee secara online melalui blog ataupun facebook. OK le tuh kan ramai-ramai buat bisnes, kalau produk Shaklee nih memang bagus untuk kesihatan, terbaik le tuh.

Setahu saya, produk Shaklee ni ada bermacam-macam produk untuk kesihatan - perawatan kulit, vitamin untuk kesihatan dan bermacam-macam lagih.

Antara yang popular ialah vitamin Shaklee hinggakan ada satu contest untuk keyword vitamin Shaklee nih - sesuatu yang bagus dan cara pemasaran online yang baik untuk bisnes Shaklee nih.

Contest SEO Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Saya pun tertarik jugak lah nak join  Contest SEO Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan ni sebab nak try ilmu SEO saya ni sejauh mana ataupun tersimpang jauh daripada orang lain. Maka satu buat satu entri bertajuk Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan untuk join sama dalam contest SEO Shaklee nih.

vitamin shaklee bagus untuk kesihatan
Kedudukan pada 21/10/2014

Ok, ini kedudukan semasa. Entri saya kat page ke 2, kena study lagi ni nak naikkan ke page 1. Awal lagi nih, ramai  pakar-pakar SEO Malaysia dah join.



Tip Untuk Menang Contest SEO Vitamin Shaklee


Ok, mesti korang tercari-cari tip nak menang contest SEO kan  sebab nampak macam orang yang sama jer menang contest SEO ni - maknaya cara beliau tuh betul lah kan.

Saya pun tercari-cari gak nak menang contest SEO terutama contest Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan nih sebab hadiah contest SEO ni agak lumayan, keseluruhan berjumlah rm2600.

Berdasarkan pengalaman saya join contest SEO sebelum ni, walaupun saya tak memang apa-apa hadiah, tetapi saya amati ada beberapa perkara yang boleh di amalkan untuk memenangi contest SEO nih yang di buat oleh top 3 contest SEO.

Saya telah mengumpulkan tup-tip nak menang contest seo nih, dan nak senaraikan sebagai rujukan kepada semua nanti. Entri ni akan saya terbitkan selepas habisnya contest SEO vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan nih sebab saya nak kumpul lebih banyak tip yang di amalkan terutamanya oleh pemenang-pemenang contes nih.

Menarik ni kan. Senang nak rujuk lain kali. Tunggu kompilasi tip dan menang contest SEO nanti hasil pengalaman dan juga panduan daripada pemenang-pemenang contest SEO ( biasanya mereka akan kongsi di blog masing-masing ).



Terima kasih kerana membaca Contest SEO Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



20 Komen:

  1. saya pun sama..biasanya penyertaan ke laut dalam..he..he..anbik positif untuk terus belajar

    BalasPadam
    Balasan
    1. hari ni naik sikit bro, tengok esok boleh masuk page 1 ke tak...mungkin lepas buat 2nd entry nih naik sikit tuh.

      Padam
  2. terimas kasih sebab printscreen nama saya..hahaha..entri tak naik tapi yang aki share dekat g+ plak yang naik..good luck bro..masih panjang masa ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. tengah godek2 nih bro, tgk esok ada perubahan tak ha3.

      Padam
  3. Terima kasih sebab printscreen masa tengah diatas...hehe. Sekarang ni dah tergolek-golek...haha. Sengit saingan kali ni. Tapi masa masih panjang...byk masa utk buat strategi lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. byk strategi tak apply lagi ni bro... nak monitor skit apa bro buat

      Padam
  4. Salam bro Karman....wah buat entri berkaitan contest SEO. Jom kodek-kodek teknik dan tip SEO bro... saya pun nak tahu jugak. Saya ni cuma guna pakai teknik orang lain saja.Apa pun selamat berjaya buat bro dan peserta lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro hebat, saya usha2 blog bro nih cari tip seo

      Padam
  5. sebenarnya dalam contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan kali ni aku try buat 2 eksperimen...aku harap ia berhasil...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nampak macam ada hasil tuh, nanti bro dedahkan yer.

      Padam
  6. Salam perkanalan drp saya Shah.
    Saya orang baru datang dari contest yang sama. Semoga tuan berjaya! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Shah, selamat mencuba Shah. Kalau ada rezeki, adalh tuh. tq

      Padam
    2. Itulah..tak cuba tak tau kan.. :)

      Padam
  7. Semoga berjaya!, ramai pakar seo masuk contest ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai Noriza oii.. tak terkejo di buatnya. Tapi jgn give up.

      Padam
  8. inilah masanya anda menunjukkan kepakaran anda.. selamat berjaya yr..!

    BalasPadam
  9. Assalammualaikum... Datang daripada segmen yang sama, semoga bro pun berjaya dalam contest vitamin shaklee bagus untuk kesihatan nie k.. : Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

    mselim3

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq bro. bro pun nampaknya aktif gak bab2 contest nih, good luck.

      Padam
  10. Uishh tak nak kasik tau la gini .. hoho .. lalala .. tips saya sama seperti kontest SEO Akma Omar hari tu ....

    Namun paling penting nak berjaya dalam kontest gini adalah backlinks berkualiti.

    BalasPadam