Home » » Kupon Lazada dan aduan

Kupon Lazada dan aduan

Kupon lazada. Mesti korang pernah beli belah kat lazada kan - macam-macam barang ader dan bagi saya yang best kalau beli barang seperti smartphone, aksesori dan barang-barang elektronik. Sebab kita boleh terus nampak harga kat portal lazada nih. Korang jugak boleh buat duit dengan lazada ni!

Jadi rasa macam takde le tertipu. Kalau rasa harga sesuai dengan barang, kenapa tak kan kalau memang nak kan barang tersebut. Lagi satu biasanya belian online kat lazada ni saya buat survey harga barang-barang berbanding dengan yang di jual di kedai. Jadi paling tidak kita dah tahu anggaran harga sesuatu barang terutamanya barang yang kita tak pernah beli.



Kalau ada kupon lazada lagi best, biasanya lazada akan buat sale dan yang terbaru ni pada 12.12.2014 ni jualan akhir tahun. Dengar macam empak jualan kali ni tetapi realnyanya tak tahu ler. Saya dah stanby beberapa barang nak beli nih termasuklah Hitachi Tuoro Mobile 1TB Portable Hard Drive yang ada sedikit konspirasi minggu lepas. 

Kisah pengalaman pertama beli di Lazada


11.11.2014 tanggal di mana aku saya cuba buat belian pertama kat lazada online nih. Produknya ialah Hitachi Tuoro Mobile 1TB Portable Hard Drive - banyak nak save kerja sebab tu beli yang nih.


Tunggu punya tunggu, lepas 3 minggu, lazada cancelled plak order tersebut sebab katanya dah dua kali hantar, orang tak ada nak terima. Saya keliru sebab alamat yang saya bagi adalah alamat tempat kerja - mesti ada orang akan terima bungkusan.

lazada cancelled
Notis batal order oleh Lazada

Selepas beberapa siri email  dengan lazada, teng teng... lazada bagi voucher baru sama nilai dengan yang sebelum nih untuk buat order baru. Macam ni ler baru best. Saya nak guna masa jualan akhir tahun 12.12.2014 nih mana le tahu ada pengurangan berganda.


Kupon diskaun lazada
Kupon Lazada

Jadi di sini, kalau korang tak puas hati, korang kena le buat aduan. Mereka akan layan sebab zaman fb nih, mereka nak jaga kreadibility mereka.



Terima kasih kerana membaca Kupon Lazada dan aduan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Balasan
    1. ingat nak beli Hitachi Tuoro Mobile 1TB Portable Hard Drive ni, sama spt yg dah di cancel tuh. Ada projek skit.

      Padam
  2. kurier tak call ker kalau org tak ada nak terima? tak pun tinggal notis ker. so far pembelian dgn lazada ok cuma barang yg tulis "import" tu lambat la sampai sebab diaorg pos dari Hong Kong.

    BalasPadam
    Balasan
    1. katanya 2 kali hantar, takde pulak yang call slps penghantaran pertama tuh. Itu yg keliru sikit tetapi takpe sebab bukan urgent.

      Padam