Komisen Ashadee dalam proses - yahooo

Cara tambah pendapatan. Korang mesti dah tahu, banyak cara untuk menambah pendapatan korang sama ada perlu modal atau tidak - iya ada cara tambah pendapatan sampingan tanpa modal. Kalau belum tahu, korang kena baca entry ni sampai habis sebab saya nak kongsikan sikit pengalaman saya dalam menjana pendapatan sampingan ni.

Kadang-kadang kita tercari-cari peluang perniagaan baru untuk menjana pendapatan dari rumah. memang banyak dan saya nak kongsikan salah satunya dengan korang hari ni - itu pun jika korang nak tahu cara cari duit lebih untuk menjana pendapatan dari rumah.

Salah satu cara untuk kaya ( iya ke boleh kaya ni? ) ialah dengan join affiliate Malaysia seperti ashadee. Dah ramai orang yang join dan ambil peluang ni sebab ianya free sahaja dan juga boleh di katakan pendapatan sampingan tanpa modal.

 Cara tambah pendapatan



Salah satu caranya ialah dengan menyertai affiliate Malaysia seperti ashadee ni. Kat bawah contoh komisen dan bayaran yang di dalam proses. Saya akan terima sedikit masa lagi le kot. Tak banyak dan tak boleh jadi kaya dengan join affiliate sahaja. Sebab tu saya kata menjana pendapatan sampingan tanpa modal.


jana pendapatan online tanpa modal
Komisen affiliate ashadee
Pendapatan sampingan tanpa modal ini kena tahu cara nak buat, bukan main hentam sahaja dan saya yakin ramai yang belum berjaya dengan affiliate walaupun  satu sale pun. Cata tak betul. Sama juga seperti saya masa mula-mula nak jana pendapatan dengan affiliate.

Lama-lama cuba, baru menjadi, itu pun tak banyak tapi boleh la.

Korang pun boleh jana pendapatan sampingan dengan affiliate percuma ni. Bahagian yang paling susahnya ialah.... bila nak mulakan. Betul.. bila korang nak mulakan, bab ini yang paling susah.
Bila dah start, korang akan improve dari semasa ke semasa seperti saya jugak.

Salah satu cara nak berjaya, tengok video ni


Tips-tip lain nak berjaya dalam affiliate, korang boleh cari kat google ataupun dalam blog ini pun dah banyak saya kongsikan tentang tip-tip buat duit dengan affiliate.




Tetapi,  saya rekemankan korang tengok video ni, daripada usahawan internet yang menyedia platform untuk korang join affiliate. Hebat orang ni, saya tak pernah jumpa, kenal nama sahaja secara online.

Korang boleh cuba dapatkan video percuma --- > book 100 orang terawal untuk tonton video

Korang kena daftar kat situ dan malangnya hanya 100 yang cepat daftar ( buat masa ni ) sahaja yang layak tonton dan dengar video tersebut secara online - webinar ( seminar online ). Dah banyak korang baca macam-macam kan tentang mana nak cari duit. Kali ni apa kata korang buat langkah pertama dengan booking dulu untuk tengok video nih secara percuma.

Berapa kali korang nak tengok, tengok lah hingga korang faham macam-macam nak jana pendapatan sampingan dengan affiliate.


Terima kasih kerana membaca Komisen Ashadee dalam proses - yahooo. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Balasan
    1. erkkk... saya bukan bos tuan, saya cuba2 saje -_-

      Padam
  2. wow.. tahniah..
    best dapat komisen

    BalasPadam
    Balasan
    1. best, dah masuk pun dan dah bais pun buat bayoo security guard kws rumah.

      Padam