Menjana pendapatan dari rumah

Menjana pendapatan dari rumah. Alamak susah lah kerja nih. Apa yang susahnya. Orang lain boleh buat, takkan kita tak boleh kan. Nak 1000 daya tak nak 1000 dalihkan. Kerja part time dari rumah ni best bukan apa, lepas dapat payment dari kerja part time nih.. perghhh.

Rasa berbaloi gak daripada duduk ngadap facebook tak dapat apa-apa kan tetapi ada jugak ngadap faceboko dan buat duit ikut facebook. Saya dah buat kerja part time nih. Bayaran dalam USD nih, tukar ke RM banyak gak ler tapi bergantung kepada kerja part time yang kita buat. Kerja ni boleh di katakan berbaloi tetapi kena rajin le buat. Keje senang tetapi banyak nak kena buat macam data entry ataupun menaip dari rumah.

Kerja part time dari rumah nih senang je nak buat, kena betul caranya dan memang dapat bayaran – bukan tipu-tipu. Syarat nak buat kerja di rumah nih pun senang sahaja.

Menjana pendapatan dari rumah


Ramai dah dapat pendapatan dari kerja part time ni dan saya tak mahu rakan-rakan ketinggalan. Meh sini saya kongsi sikit tentang kerja part time yang saya maksudkan.

jana pendapatan dari rumah
Ada peluang, try dulu.


Jobdirumah. Pernah dengar jobdirumah – portal buat kerja part time dari rumah je. Tak perlu keluar rumah, buat kerja dapat duit. Dalam USD pun ada, dalam RM pun ada. Pilih yang mana sesuai dan dapat rakan-rakan siapkan. Jangan tamak ya.

Dalam jobdirumah nih, korang kena daftar dulu jobdirumah. Yuran sekali bayar rm50 untuk pengurusan dan panduan yang memang berguna untuk mulakan kerja part time di rumah nih.

Jangan bimbang, berbaloi. Bila dah siapkan satu kerja part time je nanti, dah balik modal. Tapi kena rajin buat. Kalau nak banyak, kena banyak buat kerja. Dalam satu masa boleh apply banyak kerja part time, tapi saya cadangan permulaan cuba satu dulu.

Siap dapat pendapatan jobdirumah dan seterusnya apply kerja part time yang lain pulak di portal yang sama. Takde bayaran tambahan ( yuran rm50 sekali daftar je ).

Tiada paksaan, saya hanya berkongsi sebab saya sendiri pun buat kerja parttime dari rumah nih, ok masyukk dan senang je. Daftar dulu kerjapart time untuk dapatkan info lanjut.




Terima kasih kerana membaca Menjana pendapatan dari rumah. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. memang syok dapat buat kerja sambilan di rumah nie..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak terkata rasanya n rase cam cool je

      Padam
  2. sesuai utk student bagi yg cari duit poket...
    salam perkenalan n follow kat sini..

    BalasPadam