Home » , » Macam mana buat duit dengan Adsense?

Macam mana buat duit dengan Adsense?

Pendapatan Adsense. Bahagian  paling best dalam bab buat duit online ni  ialah bila anda terima bayaran sama ada komisen atau pun sale. Benda ni unik sebab bukan semua orang boleh buat duit online ni. Memerlukan pengorbanan masa dan wang ringgit untuk hadiri seminar dan beli panduan berbentuk ebook contohnya.

Jika anda masih baru dengan adsense, mungkin anda akan tertanya-tanya macam mana buat duit dengan Adsense ni ya. Bukan anda seorang sahaja yang tanya soalan yang sama dan juga anda akan mencari-cari bukti bayaran adsense.

Ada juga orang panggil komisen daripada adsense. Tak kisahlah kan. Walaupun ramai yang gagal buat duit dengan adsense ni walaupun dah dapat akaun emas adsense, tetapi tidak ramai yang berjaya menjana duit daripadanya, kenapa?


Macam mana buat duit dengan Adsense?



Mungkin juga pernah tertanya-tanya macam mana nak buat duit dengan adsense ni. Memang banyak caranya tetapi yang penting kena banyak trafik masuk ke blog anda.

Salah satu trend yang saya nampak sekarang ini dan mungkin ini juga cara terbaik tetapi banyak kerja le kena buat ialah buat satu blog tentang benda pelik-pelik yang orang suka tengok da tarik trafik dari facebook ke blog tersebut.

Disebabkan niche blog yang berkenaan dengan semua orang jadi, orang senang untuk masuk menjengah blog anda dan berkemungkinan pendapatan adsense akan menigkat. Macam mana nak tarik trafik dari facebook? Update status anda berserta link blog di group-group berkenaan di facebook.

komisen adsense

Macam mana buat duit dengan Adsense

Mesti ada yang menerjah blog anda, tak banyak pun sikit dan kebanyakkan orang akan guna cara ini. Kalau nak guna cara yang rilek sikit tetapi slow ialah buat blog dengan menulis perkara-perkara yag orang sentiasa cari tahun ni, tahun depan dan tahun-tahun seterusnya. Perkara-perkara yang tak lapuk seperti ni akan sentiasa orang cari tetapi anda kena sabar sebab trafik tak tinggi tetapi target kepada orang-orang tertentu.

Jadi kebarangkalian pendapatan adsense akan meningkat. Jika dalam akaun adsense anda ada link seperti ini : Automatic payment: Wire transfer to bank account xxxx

anda akan tersenyum puaskan. Jadinya, adsense ni memang boleh buat duit, jangan berputuas asa tetapi cari cara yang sesuatu dengan anda. Bukti bayaran adsense ada kat atas sebagai motivasi kepada anda.


Terima kasih kerana membaca Macam mana buat duit dengan Adsense?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. syoknye...dapat 100 usd sbulan pun dah ok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg syok bro, boleh buat beli bajet main meriam buluh thn ni.

      Padam