Home » » Cara Islamik masuk rumah baru

Cara Islamik masuk rumah baru

Anda daftar rumah prima ke tak? Jangan terlepas ya sebab harga boleh di katakan 20-30% lebih murah daripada harga pasaran. Daftar percuma sahaja di pr1ma.my. Kalau dah daftar, tahniah la harap-harao anda berjaya memilikki rumah tersebut.

Tak perlu nak tunggu betul-betul lokasi yang anda nak di buat rumah prima, berdekatan tu kira ok la sebab tanah tak semuanya ada di semua daerah. Mungkin lokasi yang anda nak tiada projek prima, rugi la kan.

Sila semak perumahan prima yang baru di buka daftar dan mohon sebab permohonan bukan automatik. Anda kena pohon sendiri di pr1ma.my dan daftar tu pun kat sana.


Cara masuk rumah baru


Jika dah dapat rumah prima tuh, syukur lah dan saya nak bagi sikit tip untuk memasukki rumah baru untuk orang muslim ya. Anda boleh baca gambar kat bawah, senang je nak amalkan.


Amacam, boleh ingat, kalau takut lupa, sila print dan tampat kat mana-mana yang sesuai. Cara nak masuk rumah baru ni sangat sesuai untuk semua jenis rumah.




Terima kasih kerana membaca Cara Islamik masuk rumah baru. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. kapan-kapan di cuba men beli rumah baru.. hahayy

    BalasPadam
  2. baru tau pasal ni. thanks for info beb. yang tau pasal bagu salam tu je. yang last sekali tu kena praktik. inshaAllah

    BalasPadam
  3. Panduan yang sangat berguna bila nak masuk rumah baru nanti

    BalasPadam