Home » , » Bila masa sesuai nak buat duit online?

Bila masa sesuai nak buat duit online?

Soalan ini sering di tanya oleh rakan-rakan affiliate. Bila masa sesuai untuk buat duit online? Bila agak-agaknya ya.

Satu lagi soalan famous, macam mana nak buat duit dengan affiliate. Tang ni pun ramai gan yang tanya dan emailkan. Alasannya sebab newbie dan baru berjinak-jinak dengan affiliate. Dan minta tunjuk ajar.

Rasanya dah banyak saya menulis dan berkongsi mengenai buat duit dengan affiliate ni tetapi soalan-soalan macam ni saya kena layan juga sebab tak mahu mematahkan semangat mereka yang baru menceburi bidang buat duit online. Jangan le buat eksyen pula ya.

Kalau nak ikut cara saya, memang masuk sale tak berapa banyak la tetapi ada lah sikit-sikit. Boleh la kan masuk ranking affiliate tuh. Tapi yang bestnya pasal affiliate ni, walaupun saya tak menulis atau buat blog post, sale tetap masuk juga. Nampak kan kelebihan affiliate ni.

Dah macam income pasif pun ada, itu yang bestnya pendapatan online ni. Tak kira masa, kalau nak masuk sale tuh, masuk jugak.

Tapi masuk takde le banyak kan...


pendapatan affiliate


Apakah persediaan anda untuk be;ajar buat duit online ni? 


Ke takde persediaan langsung?

Bagi saya le, tak perlu persediaan untuk macam beriya-iya sangat. Cukup sekadar ada lap top dan smabungan internet. Kalau takde internet, pergi le lepak kat mamak, internet pun laju kan. Lap top kena ada la, spec rendah pun takpe.

Paling bagus anda kena start sekarang. Start buat sekarang, sambil buat sambil belajar. Cara ni yang amalkan termasuklah saya sendiri. Buat dulu dan perbaikki sikit-sikit. Lama-lama kan jadi terror.

Kalau anda tak faham juga, anda boleh baca ebook yang percuma ataupun yang berbayar. Banyak ada cuba lah google. Mereka yang berjaya buat duit internet pun banyak membaca juga kalau tak macam mana boleh tahu caranya kan.

Yang percuma dan berbayar, dua-dua boleh pakai cuma kalau yang berbayar ni, ebook dia lebih tersusun, padat dan banyak gambar-gambar serta langkah demo langkah. Anda tidak akan keliru separuh jalan, semua di terangkan. Tetapi kena tengok juga siapa penulisnya. Biasanya mereka yang tulis ebook ni dah ada banyak pengalaman. Mereka luahkan dan kongsi pengalaman mereka terutama tip-tip yang mereka amalkan.

Saya cadangkan, kalau nak belajar buat duit dengan affiliate, belajar dengan Reezluv.

Ebook rahsia klikjer ni memang terbaik untuk saya dan juga mungkin untuk anda.

Daripada anda tak mula apa-apa lagi, lebih baik anda mula sekarang dan menjawap kepada soalan tajuk post ini, jawapanya ialah sekarang.

Kalau anda tak nak mulakan lagi, baik anda menghadap facebook je ler, layan status dan video gelak ketawa tu dan tak dapat apa-apa. Kalau anda kaki game, mainlah games puas-puas.

Bila masa sesuai nak buat duit online


Hahaha.. sori la saya gelak sikit.

Anda pun dah besar panjang kan, dah taku berfikir mana baik mana buruk kan. Kalau asyik nak tanya soalan je, tanpa buat apa-apa, maknanya tak dapat apa-apa lah.

Dah-dah, pegi baca panduan buat duit klikjer oleh Reezluv ni dulu. Lepas tu sembang lain kali ya.



Terima kasih kerana membaca Bila masa sesuai nak buat duit online?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. wah, best ni tips memang sekarang ini buat duit online sangat menjanjikan salam kenal by bisnis borneo com

    BalasPadam
    Balasan
    1. tip online dah banyak tuan, nak buat tu yg ramai tak mampu buat.

      Padam
  2. Nak buat apapun tak perlu TUNGGU, yang penting kena BERTINDAK SEKARANG! Tips yang dikongsikan banyak memberi manfaat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau yg tanpa kos, boleh terus try buat. Kalau ada kos terlibat, ambil kira hal2 lain jugak.

      Padam