Home » , » Teknik untuk menaikkan income Adsense

Teknik untuk menaikkan income Adsense

Memang ramai yang bercita-cita untuk menaikkan income Adsense semaksimun mungkin tetapi tidak ramai yang berjaya. Nak dapatkan akaun adsense itu satu hal dengan kesusahannya, kalau nak senang beli dengan orang dan kosnya mencecah rm500 untuk satu akaun Adsense.

Ada juga yang dapatkan akaun Adsense sendiri tanpa membeli, maknanya buat blog nak buat posting dan apply Adsense.Tidak semudah itu, ada liku-likunya yang perlu di hadapi. Setelah ada akaun Adsense, banyak pula yang berhabuk kerana tidak berjaya untuk menaikkan income Adsense. Paling min Adsense perlukan USD100 untuk cash out setiap bulan. Mampukah anda?

Takkan nak biar akaun Adsense berhabuk je kan. Kena buat sesuatu untuk menaikkan income Adsense ni. Dah baca banyak tips Adsense tetapi tidak semudah tips yang di ajarkan. Saya tak suka tips-tips ni. Kalau saya la, saya nak cara untuk naikkan income Adsense.

Memahami Adsense


Macam mana nak naikkan income Adsense. Kita kena memahami dulu bagaimana Adsense itu berfungsi dan seterusnya barulah ada idea macam mana nak naikkan income Adsense ni.

cara buat duit dengan adsense


Trafik tinggi ke blog - sudah tentu kalau trafik tinggi memang income Adsense akan naik. Memang ada juga blog-blog yang ada trafik tinggi tetapi ramai lagi yang masih terkial-kial mencari trafik. sakah satu cara popular untuk tarik trafik ialah tarik daripada facebook. Buat blog mengenai benda-benda pelik-pelik atau hal-hal yang panas dan ping di facebook, sudah pasti trafik akan meningkat dan income Adsense pun mungkin akan meningkat. Sila amalkan ni tetapi kerja keras di perlukan untuk buat post dan ping ke facebook.

Iklan yang berharga tinggi - pastikan hanya iklan yang berharga mahal muncul di blog anda ataupun sekat iklan berharga rendah muncul di blog. Anda boleh sekat iklan adsense yang anda tak suka untuk keluar di blog-blog anda. Kena buat kerja sikit le untuk amalkan cara sekat iklan adsense tertentu muncul di blog.

Ip address - kalau klik daripada visitor dari Malaysia, bayarannya rendah jika di bandingkan satu klik daripada visitor US contohnya. Harganya satu klik iklan adsense tu mengikut negara juga.

Keyword mahal - cuba gunakan keyword-keyword adsense yang mahal, atau pun ini di namakan ' high paying keywords - HPK ' dalam dunia pemain adsense ni. Cari keyword-keyword mahal ini dan cuba gunanya di dalam entri blog anda.

Cara paling senang - cara senang pun ada tetapi berbayar la. Anda perlu ada blog yang ada beberapa post dan juga adsense telah install di blog tersebut. Seterusnya dapat khidmat naikkan income adsense ni di mana anda hanya sertakan bayaran dan tunggu sahaja income Adsense anda naik dan seterusnya cash out. It cara paling senang dan boleh di percayai.

Buat duit dengan Adsense ni best dan menarik. Perlukan skill-skill yang tidak ramai orang tahu. Ada yang mencuba beberapa cara tetapi pastikan mengikut panduan dari google kalau tak akaun anda dalam bahaya untuk di ban.



Terima kasih kerana membaca Teknik untuk menaikkan income Adsense. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



18 Komen:

  1. adsense belum lulus second review. dah berbulan2 tunggu. :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar tuan, harap boleh lulus nanti.

      Padam
  2. Balasan
    1. banyak panduan yang ada di internet puan.

      Padam
  3. menarik sungguh..sehingga sekarang saya belum ada akaun adsense lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah pernah apply ke belum tuan?

      Padam
    2. dah tapi kena reject dulu..sekarang belum lagi

      Padam
  4. Bro,
    Kalau apply Adsense pakai blog BM boleh approve k?

    BalasPadam
  5. bila la nak pandai buat adsence ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada akaun dah cukup tuan, akaun tu yg penting.
      http://www.encikarman.com/2014/05/tip-akaun-adsense-percuma.html

      Padam
  6. kalau dah ade nuffnang, boleh tambah adsense ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh tuan, malah income adsense lagi bagus dari nuffnang.
      http://www.encikarman.com/2015/04/buat-duit-dengan-nuffnang.html

      Padam
  7. lupa pulak akaun adsense..
    lupa password.. pasal dulu ada buat banyak email!
    hahahahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah pernah ada akaun adsense ke tuan? kena cari tu tuan. Jual kat saya pun boleh akaun adsense tu kalau tak nak.

      Padam
  8. Ada jugak rupanya orang buatkan servis naikkan income adsense ye. Unik betul, cuma kalau salah cara, mau tergadai akaun adsense kita nanti

    BalasPadam
  9. gua baru masukkan code adsense tu nak tengok mcm man dia pergi

    BalasPadam
  10. Terimakasih atas informasinya gan.ijin ser http;//gamatori.com/

    BalasPadam