Home » , » Ranking Terakhir Ashadee dan Tip Pemasaran Affiliate

Ranking Terakhir Ashadee dan Tip Pemasaran Affiliate

Saya belum jumpa lagi pengganti ashadee ni setelah penyedia affiliate ni di tutup. Masih boleh login ke ashadee tetapi segala aktiviti tak boleh buat. Hanya boleh tengok ranking untuk tahun 2016 sahaja - ranking terkahir ashadee.

Mungkin dah ada sahabat-sahabat affiliate yang sudah jumpa affiliate yang baru sebagai pengganti ashadee. Ambil masa untuk promosi sesuatu produk baru di dalam penyedia affiliate yang baru. Begitulah berkahirnya salah satu affiliate menjana duit online di Malaysia 2016.

Saya berfikir, sudah tentu mereka yang konsistan dapat duit dari affiliate ni tengah mencuba cara-cara baru untuk menjana duit secara part time atau full time. Dan salah satu cara untuk buat duit dari rumah secara part time / sampingan ialah dengan kerja part time online JObdirumah.

jana duit online affiliate


Tip Pemasaran Affiliate


Antara tip pemasaran produk affiliate ialah:

1. guna email marketing - teknik ini memang power kerana mereka yang subscribe sudah t entunya kumpulan sasaran produk tersebut. Jadi salenya tinggi berbanding dengan bilangan user yang mendaftar. Anda boleh cuba tool email marketing percuma ni.

2. satu blog untuk satu produk - Mustahil? Tidak mustahil. Ramai blogger yang buat macam ni terutamanya untuk produk seperti jobdirumah. Anda pun boleh buat. Hanya guna keyword tertentu untuk blog niche ni. Memang boleh dapat ranking tinggi kat google. saya dah siapkan beberapa blog untuk menfokus ke affiliate tertentu sahaja dan hasilnya luar biasa.

3. Tulis beberapa review untuk produk affiliate yang sama. Perbanyakkan keyword dalam post dan gunakan google keword planner sebagai tempat untuk ambil keyword.

Semoga bermanfaat.


Terima kasih kerana membaca Ranking Terakhir Ashadee dan Tip Pemasaran Affiliate. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. still ada ranking tu en...alhamdullilah rezeki masuk. saya harap ada tuah di tahun 2016

    BalasPadam
  2. ooo ada gak email marketing percuma..

    tips yg mnarik..

    BalasPadam
  3. Rasanya dah ada pengganti untuk affiliate ashadee ni kan? Semoga terus sukses

    BalasPadam
  4. Wah sempat jugak snap carta ni ye

    BalasPadam