Home » , » 16 Komisen / komisyen Jobdirumah March 2016

16 Komisen / komisyen Jobdirumah March 2016

Komisyen jobdirumah. Tentu anda dah tahu tentang jobdirumah kan? Kalau belum tahu lagi, sila baca apa itu jobdirumah. Kalau dah tahu sikit-sikit, ok lah supaya anda lebih memahami. Jobdirumah ni kan ialah portal peluang kerja part time online dari rumah sahaja. Tak payah keluar rumah.

Full time pun boleh ke? Kalau anda rajin, boleh. Kalau tak rajin, jangan full time lagi. Cuba dulu kerja yang part time. Bila dah yakin dengan bayaran job dirumah, anda boleh lah buat full time. Jiwa kena cekal dan jangan malas.


Bayaran komisen / komisyen Jobdirumah March 2016


Kali ni nak update tentang bayaran komisen / komisyen Jobdirumah skit sebab bulan ni bulan terbanyak saya dapat sale jobdirumah ni iaitu sebanyak 16 sales. Banyak tu mana de tak banyak. Ada yang  dapat lagi banyak tetapi tidak ramai, iya tidak ramai. hanya beberapa orang sahaja sebab teknik kena betul.

bayaran jobdirumah
Jumlah sale jobdirumah bulan March 2016


Semua orang boleh dapat lebih sebenarnya tetapi kena ada idea sikit, teknik dan tahu buat blog tentang niche bekerja dari rumah ni. Kalau nak guna blog peribasi pun boleh tetapi boleh ke lawan blog niche ni? Susah kan sbb blog niche ni fokus kepada hal tertentu sahaja seperti buat duit online dengan jobdirumah.

Macam mana boleh meningkat bayaran komsien / komisyen jobdirumah ni bang?


Ok, meh saya kongsikan. Saya ni kadang-kadang pemurah sikit bab-bab kongsi ni.

*buat blog khas untuk jobdirumah


Iya blog khas tentang jobdirumah. Tak perlu banyak artikel. Cari template blog, yang percuma atau berbayar. Cari yang minimalist. Elakkan letak iklan. Pastikan loading blog laju, insyallah senang nak rank dan lawan SEO dengan blog-blog lain termasuk blog saya.

Apa hal, rezeki masing-masing kan. Mesti buat ni kalau nak berjaya dalam affiliate jobdirumah yang makin rancak sekarang ni.

*promosi kat page facebook


Kalau anda page yang likers banyak, lagi best. Sekali sekala anda post kat page anda. Ingat tu sekali sekala je ya. Kalau kerap nanti ramai pula yang unlike page anda. Ataupun paling tegar lagi, anda sewa page yang banyak likers. Saya belum buat sampai macam ni lagih tetapi niat tu ada la jugak. Mungkin dah ada yang buat sampai sewa page ni. Mungkin la kan.

Ok, itu je dua tip jobdirumah untuk pembaca blog saya. Pstttt jangan citer kat orang ya, kita-kita je buat. Ini pun dah kira rahsia saya ni tetapi sebab saya sayangkan pembaca blog saya ni, saya share la kat sini macam mana saya buat duit online dengan jobdirumah.

Oh ya, jika anda berminat nak dapat duit dengan kerja part time dari rumah, anda boleh daftar kat sini: DAFTAR JOBDIRUMAH.

Cubalah, mana tahu rezeki anda ada kat situ.



Terima kasih kerana membaca 16 Komisen / komisyen Jobdirumah March 2016. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. tip yg berguna bro.. aku bru dpt 1 sale jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terbaik, usaha lagi tuan. Fokuskan ke satu keyword sahaja dulu. Bila dah menguasai keyword tersebut, baru beralih ke keyword lain.

      Cari keyword kat google keywordplanner ttps://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner/

      Padam