Home » , » Buat duit dengan Google Adsense - payment Jun 2016 RM587.50

Buat duit dengan Google Adsense - payment Jun 2016 RM587.50

Kali ni saya nak berkongsi tentang payment adsense pula. Buat duit dengan google adsense ni popular dari dulu lagi di kalangan blogger di Malaysia dan juga di negara lain. tetapi tidak ramai yang berjaya buat duit dengan adsense ni disebabkan oleh beberapa perkara. Tetapi kalau berusaha akhirnya anda boleh berjaya juga menjana duit dengan adsense ni. Ini pengalaman saya la, dari tak tahu apa-apa tentang adsense hinggalah boleh menjana duit dengan adsense hampir setiap bulan dengan beberapa blog yang tak berapa popular. Bacalah kisah saya dan adsense.

Nak buat duit dengan adsense ni kena ada ilmu adsense. Kena banyak cari ilmu pasal adsense. Halangan pertama ialah nak dapatkan akaun adsense. Ini cukup susah bagi sesetengah orang kerana blog bertrafik rendah. Tetapi akhir-akhir ini lebih mudah untuk dapatkan akaun adsense ni, tak macam dulu.

Buat duit dengan google adsense 2016


Kat bawah ni pendapatan adsense terbaru saya, bukan ribu-ribu macam  orang lain yang ada blog popular. Cuma ratus-ratus sahaja di bantu pula oleh tukaran wang asing yang tinggi di sebabkan oleh kejatuhan nilai ringgit.

buat duit google adsense
Notis dari google yang di hantar ke email
Bila nak dapat payment dari buat duit dengan google adsense, google akan bagi email menyatakan bayaran adsense di bayar untuk bulan lepas apabila limit telah sampai. Minimin payment ialah USD100. Anda boleh set nilai yang lebih tinggi jika anda mahu.

buat duit adsense 2016

Ini penyata dari akaun google adsense. Cantik sistem adsense ni sebab tu le ramai yang suka buat duit dengan adsense. Harap-harap anda juga tak ketinggalan dengan peluang ini. Sila dapatkan dulu akaun google adsense.

adsense payment 2016

Resit bayaran adsense bertarikh 21 Jun 2016 dan bayaran adsense masuk akaun Maybank pada 23 June 2016 guna wire transfer ( terus transfer masuk bank ). Anda boleh juga kalau nak terima bayaran adsense ikut western union. Terpulah la tapi nak kena pergi bank la pula kan.

Anda boleh baca tip-tip buat duit adsense ni jika anda mahukan. Perkongsian saya ni semoga bermanfaat pada anda. Sila share kat media sosial jika anda nak sahabat-sahabat anda juga menjumpai peluang buat duit dengan google adsense.



Terima kasih kerana membaca Buat duit dengan Google Adsense - payment Jun 2016 RM587.50. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



5 Komen:

  1. adeh..tiap2 bln tuan dapat..

    ajar jie macam mana nak naikkan income adsense ni tuan..hari tu tak salah ada tuan ckap ada group..bleh trima jie..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jie, fokus satu2 dulu. JObdirumahsaja tu banyak lagi artikel nak kena tulis.

      Padam
    2. adeh..btul gak tu..ikut saranan tuan..

      Padam
    3. apa pendapat tuan dgn blog jobdirumahsaja..ada apa2 cadangan utk jie..

      Padam
    4. ok dah tuh, hasil dah bertambah ke belum?

      ubah ni sikit: id tukar ke my
      ...meta content='id' name='geo.country'/..

      Padam