Home » » Pelanggan nak melabur dalam unit trust public mutual

Pelanggan nak melabur dalam unit trust public mutual

Hari ni bermulanya hari aku mendekati bakal pelabur di dalam unit trust public mutual. Selepas exam public mutual minggu lepas dengan jayanya... hehehe... aku dah start memasarkan public mutual pada kekawan.

Hari ni ada yang nak melabur. Sebab utamanya ialah sblm ni takde orang yg bagi penerangan kat dia mengenai public mutual ni yang boleh melabur guna duit epf akaun 1 je, tak payah keluar sesan pun dari dompet dia.

Lagipun sapa tak kenal public mutual kan, cuma penerangan je kurang. Sapa-sapa yang nak penerangan percuma mengenai public mutual nih, boleh lah hubungi aku dengan klik " hubungi encikarman" ( kat menu atas tuh ). Aku boleh bagi penerangan dalam email.

Selamat melabur

p/s: emmm.. aku pun ada melabur dalam public mutual.


Terima kasih kerana membaca Pelanggan nak melabur dalam unit trust public mutual. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan: