Home » » (Gambar) Proton Preve (Left Hand Drive) Untuk Pasaran Luar Malaysia

(Gambar) Proton Preve (Left Hand Drive) Untuk Pasaran Luar Malaysia

 
PelancaranProton Preve dalam negara sudah pun disempurnakan. Hari demi hari ada sahaja yang sudah test drive Proton Preve ini (macam-macam review Proton Preve yang dikongsi pembaca Berita Semasa) dan ada juga yang terus mengambil keputusan untuk menjadi daripada sebahagian daripada "keluarga besar Proton Preve" kelak. 

Dan sekarang tibalah masa dan ketikanya yang mana dilihat bersesuaian gelaran yang diberikan kepada model terbaru proton 2012 ini, Proton Preve ini yang menjadi kereta global di mana sekarang ini Proton Holdings Berhad sedang giat membuat persiapan rapi sebelum mula mengeksport Proton Preve ke pasaran luar Malaysia (menggunakan stereng pemanduan di sebelah kiri)
 
 
Nampaknya versi eksport bagi pasaran luar daripada Malaysia, apa yang diperlihatkan ini belakang bonet proton preve terdapat tambahanline chrome. Tampak dashboard pun lain sedikit trimnya.
Sekarang ini Proton Preve versi eksport ini sedang giat melakukan uji pandu di jalan raya sehingga gambar spyshot Proton Preve versi eksport berjaya dirakam oleh laman JustAnothermale


Terima kasih kerana membaca (Gambar) Proton Preve (Left Hand Drive) Untuk Pasaran Luar Malaysia. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan