Home » » Datin sepak kemaluan penyamun

Datin sepak kemaluan penyamun

Dua penyamun bersenjatakan pistol yang menceroboh masuk sebuah rumah mewah di Bandar Sri Damansara, di sini, hanya sempat melarikan rantai emas dan komputer riba selepas mangsanya yang juga seorang wanita bertindak menendang kemaluan seorang daripadanya dalam kejadian Isnin lalu.
Menurut sumber, mangsa yang juga pengarah sebuah syarikat bergelar Datin dan berusia 45 tahun dikatakan berada dalam biliknya dan bersiap untuk ke tempat kerja apabila seorang lelaki tiba-tiba muncul di depan pintu biliknya, kira-kira jam 7.30 pagi.

"Kedua-dua lelaki itu datang ke rumah mangsa dengan menaiki Perodua Viva sebelum memaklumkan kepada ibu mangsa bahawa kedatangan mereka untuk berjumpa dengan suami anaknya kerana ada hal penting," katanya.
Katanya, ibu mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa masuk ke dalam rumah untuk memanggil mangsa yang berada di tingkat atas bagi memaklumkan kedatangan dua lelaki terbabit.

"Ibu mangsa didapati tidak menutup pintu pagar menyebabkan dua lelaki terbabit mengikutnya masuk ke dalam rumah dan terus naik ke tingkat atas.

"Seorang daripada lelaki terbabit kemudian mengeluarkan sepucuk pistol dan mengarahkan ibu mangsa memanggil mangsa yang berada dalam bilik," katanya.
Sumber berkata, mangsa yang mendengar ibunya memanggil segera membuka pintu dan terkejut apabila mendapati seorang lelaki berada di depannya.

"Lelaki terbabit cuba menolak mangsa, namun mangsa sempat menendang kemaluan lelaki itu dan segera menutup pintu biliknya sambil menjerit mahu menghubungi polis.
"Tindakan itu menyebabkan lelaki terbabit panik dan segera beredar dari rumah berkenaan, tetapi mereka sempat meragut rantai emas di leher ibu mangsa serta melarikan sebuah komputer riba bernilai lebih RM6,000," katanya.

Katanya, mangsa kemudian membuat laporan di Balai Polis Sri Damansara


Terima kasih kerana membaca Datin sepak kemaluan penyamun. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen: