Cara buat landing page blogspot

Cara buat landing page - Nak cari sale secara online kena ada caranya, pelbagai teknik yang di gunakan. Ada yang kena buat secara manual dan ada teknik yang sekali set jer, lepas tuh jalan secara automatik. Yang automatik nampak macam je ker kan sebab tak banyak kerja. Cuma kena tahu setting pada permulaannya. Biasanya kebanyakkan IM buat landing page ( surat jualan yang power ) dan letak autoresponder ( simpan email address bakal customer ). Tapi tak semua orang tahu buat semua tuh sendiri kecuali upah orang buat. Boleh tapi biar berbaloi sebab kosnya agak tinggi jugak bergantung kepada bajet.

Cara senang buat landing page


Landing page ni apa? Ini macam satu mukasurat yang mengandungi kata-kata memikat bakal pelanggan. Letak kebaikkan produk, cara nak order, gambar produk/servis, testimonial dan seangkatan dengannya. Inilah landing page. Nak upah orang buat boleh tapi apa salahnya kalau kita tahu buat sendiri, guna blogspot je pun boleh tanpa kos.

landing page blogspot


Tak susah sebenarnya nak buat landing page sendiri. Tambah lagi kalau ada panduan yang telah di sediakan oleh pakar dalam bidang buat landing page blogspot nih.

Secara asasnya, kena edit template blogspot atau cari template percuma untuk buat landing page ( ada kat internet ni ) dan masukkan ayat-ayat untuk memberikan info tentang produk/servis kepada bakal pelanggan.

Juga sertakan testimonial dan sediakan juga autoresponder ( berbayar atau tak, kalau baru nak cuba, guna yang percuma autoresponder dulu ).

Buat landing page blogspot


Kalau betul-betul minat dan nak tahu buat landing page guna blogspot, saya sarankan korang belajar buat landing page guna blogspot.

Korang boleh buat banyak landing page yang korang dan dapat elakkan kos yang banyak untuk khidmat buat landing page tuh, dah boleh jimat nih kan.

Untuk set up autoresponder percuma, senang jugak nih.

Usaha tangga kejayaan.


Terima kasih kerana membaca Cara buat landing page blogspot. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. Terima kasih kongsi ilmu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada banyak lagi nak kongsi nih, sila lah selalu yer

      Padam
  2. Baru tahu tentang landing page ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm... kena buat kalau ada nak promote apa2

      Padam
  3. apo bondo landing page nie?

    BalasPadam
    Balasan
    1. page simple2 tuh, collect email prospek

      Padam
  4. Ya. INi antara cara paling mudah sekali.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mesti banyak sale dr landing page nih

      Padam
  5. Kena kreatif baru orang tertarik. ;)

    BalasPadam