Buat duit tanpa modal 8 share

Cara buat duit dengan 8 share secara online ikut blog atau facebook. Kita kalau online mesti terjumpa kekawan yang buat duit online atau internet kan, sama ada melalui duit ikut facebook atau blog. Ada yang buat bisnes online, ada yang join affiliate ( promote produk orang lain dan dapat komisen ), ada yang buat kerja part time online ( bayaran USD ) ada yang buat duit dengan nuffnang dan juga ada yang menipu untuk buat duit online!. Tak baik.

Ada satu program buat duit online tanpa modal – buat duitdengan 8 share. Kalau guna 8share, kita akan buat duit melalui blog, facebook dan twitter. G plus pun boleh gak. Takde blog pun takpe, guna facebook pun dah berbaloi. Tak perlu bayar apa yuran. Cuma daftar dengan 8share.com.my, pilih iklan terbaik untuk di kongsikan di facebook ( kalau guna facebook la ). Buat duit dengan 8share ni tak sama dengan make money dari adsense.


Daftar Akaun 8share Percuma


Daftar dengan 8share nih percuma sahaja, buat duit tanpa modal sebab kita akan melalui proses win-win situation di mana kita akan dapat rm0.20 daripada setiap klik daripada iklan yang kita kongsikan dengan rakan-rakan kita di facebook sebagai contohnya.


buat duit tanpa modal 2014
Peluang buat duit secara online


Tak susah nak dapat klik iklan 8share di facebook ni. Pastikan iklan yang kita ambil ialah iklan terbaik sesuai dengan umur kita sebab rakan-rakan kita mestilah umur hamper-hampir sebaya kita kan. Jadi apa yang kita suka, mungkin rakan-rakan kita juga suka.

Apapun, kena daftar dulu, baru boleh ambik link iklan dan postkan kat status facebook kita. Ada teknik-tekniknya saya kongsikan kat bawah.



Tip buat duit 8share ikut facebook atau blog


Tip ni penting. Kalau main sebarangan je iklankan produk 8share nih, sah tak dapat klik. Kalau dapat pun tak banyak le. Ingat satu klik kita dapat rm0.20 tapi jangan klik iklan 8share sendiri ya.

Koleksi tip buat duit online 8share saya ada sediakan di bawah nih:

PIlih iklan 8share yang sesuai sahaja – kalau kita buka akaun 8share kita, ada banyak iklan tau dalam satu masa. PIlihlah yang sesuai untuk kita, yang kita rasa bila tengok gambar, kita nak tahu lebih lanjut.

Jenis iklan yang bagi pendapatan lebih – ada iklan-iklan tertentu yang boleh bagi kita klik banyak daripada iklan-iklan yang lain. Maknanya senang nak dapat klik.

buat duit facebook twitter
Buat duit ikut media sosial
Masa post kat facebook – masa juga penting. Bayangkan kalau masa kita post tenga-tengah malam, kurang le kebarangkalian nak dapat klik sebab ramai org tengah tidur kan. Apakah masa yang sesuai? Cuba korang fikir-fikirkan.

Post kat group tertentu dengan iklan tertentu – maksudnya korang join siap-siap group kat facebook seperti group smartphone, group bolasepak, group kereta, group yang ramai orang dan pilih iklan yag sesuai dengan group tuh. Pasti dapat le klik tuh.

Masukkan ayat power korang – masa share link iklan 8share tuh, jangan lupa tulis ayat-ayat power sekali tapi jangan sampai menipu nanti tak berkat. Ada orang guna bahasa negeri masing-masing bagi Nampak real skit.


Cara ambil link 8share


Bagaimana cara senang nak ambik 8 share untuk di kongsikan ni? Senang sahaja, takde perlu kepakaran it pun. Semua orang boleh buat walaupun kita buta it. Ada 3 langkah yang telah saya kongsikan secara detail siap update terbaru lagi di post saya mengenai cara senang ambil link 8 share untuk di kongsi difacebook dan blog.

Serius tak memerlukan kepakaran it, langkah-langkah telah di susun oleh 8share dengan user friendly. Interface akaun 8 share memang senang nak cari menu-menu yang di sediakan.


Pendapatan buat duit tanpa modal 8 share


Pendapatan di kira satu klik kita akan dapat rm0.20. Banyak tak? Biasa-biasa saje kan, boleh la daripada tak dapat apa-apa. Lagipun apa yang kita share kat kekawan adalah info yang berguna walaupun benda tu ialah iklan.

Serius, gambar atau video dalam 8 share lawa tuh. Nampak macam real. Memang diorang pakar dalam bidang nih.

pendapatan 8 share
Berapa banyak boleh jana pendapatan dengan 8share?

Memang dah ramai orang yang dapat duit dengan 8 share, termasuk saya jugak. Baru jer kumpul duit dan redeem duit dengan 8 share. Katakan dalam masa sebulan baru di masukkan duit tuh ke akaun bank.

Saya tak takut sebab syarikat ni berdaftar, takkan nak menipu kan. Letih kita nak share iklan-iklan 8 share nih kan. Mesti bayaran di bayar seperti yang di janjikan.


Kelemahan buat duit 8share


Satu je kelemahan yang ketara – kena selalu share link iklan. Yang ni memang kena buat kalau tak tak dapat le klik, tapi jangan sampai spam pula. Marah kekawan nanti. Kalau share link kat blog, rilek skit sebab sekali set, biar je sampai le iklan tu tamat.

Setiap iklan 8 share ada tempoh tamat. Selepas tempoh tamat, tak boleh lagi iklankan iklan tersebut. Ambil iklan lain pula. Dalam satu masa boleh ambil banyak iklan tetapi elakkan spam, nanti kekawan unfriend plak.


Nak duit, perlukan tindakan


Tiada paksaan di dalam mencari duit. Kita buat kita dapat. Kalau kita baca, dapatle ilmu tuh, tapi kalau tak amalkan takde le hasilnya.

Lagipun pendaftaran dengan 8 share percuma sahaja. Why not kita cuba, mana tahu boleh le duit sikit untuk buat belanja daripada online tak dapat apa-apa.

Daftar percuma je ---- > pendaftaran buat duit 8sharetanpa modal masih di buka.


Selamat mencuba dan semuga entri ni memberi manfaat kepada semua. Jika rasa entri ni berguna, tolong share dengan rakan-rakan – terima kasih.



Terima kasih kerana membaca Buat duit tanpa modal 8 share. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



11 Komen:

  1. Emm dah lama tak login akaun ni..entah ingt ke tak password ni..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. malas le tuh nak promote...ihiks

      Padam
  2. Yang ini lama juga saya tak promote , macam nak kena aktif balik sampai dapat cash out heh

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana yg dah ada dlm akaun tuh, cukupkan ke 50, leps cash out boleh le stop

      Padam
  3. satu lagi lubuk duit.. nice :D

    BalasPadam
  4. ada kaun tapi tak pernah berjalan pun..hu3

    BalasPadam
  5. Ya betul tu, kena sentiasa dan selalu buat kerja

    BalasPadam
  6. hehe.. ada akaun tapi tak pernah aktif.. harap tahun depan ada semangat baru untuk 8share

    BalasPadam
    Balasan
    1. aktifkan diri anda...cuba dapatkan first rm50 dulu

      Padam