Home » , , , » Hadiah Contest SEO iLancee

Hadiah Contest SEO iLancee

Contest SEO. Pelbagai cara boleh di lakukan untuk membuat promosi secara online - promosi blog atau servis. Salah satu caranya ialah dengan mengadakan contest seperti contest seo dan review terbaik. Satu contest baru sahaja berakhir iaitu contest seo buat duit di iLancee dan sedang berjalan contest seo vitamin shaklee bagus untuk kesihatan.

Ramai blogger yang join contest seo nih dengan pelbagai matlamat seperti untuk menguji seo blog dan cara penulisan dan juga untuk dapatkan hadiah-hadiah yang biaasanya berbentuk wang tunai.

Hadiah dari contest seo ilancee


Semalan saya dah hantar info ke Ahmad faiz ( owner i lancee.com ) untuk dapatkan hadiah rm10 sebagai pemenang saguhati contest seo iLancee yang lepas, hari ni beliau dah masukkan hadiah tersebut dalam akaun maybank.

Contest SEO iLancee
Bila nak buat contest lagi?
Dengan join contest seo seperti ini, kita dapat mengetahui kekuatan seo blog dan diri kita sendiri dan ini membolehkan kita membuat perubahan dari segi penulisan dan juga template blog termasuk juga keyword yang berkaitan.

Selain itu juga, post contest boleh juga di anggap sebagai satu entri kat blog supaya blog kita sentiasa ada post yang baru. dengan menyertai contest seo, terdapat ramai blogger lain akan tinggalkan komen dalam entri contest tersebut untuk dapatkan backlink tetapi menurut pemahaman saya, cara untuk tinggalkan komen kena berhati-hati supaya komen korang tidak di anggap spam oleh search enjin.

Apa yang saya perhatikan, terdapat otai-otai seo yang tidak memasukkan keyword penuh di dalam komen di mana keyword itu di asingkan dengan ayat-ayat komen yang lain.

Dan juga semasa meninggalkan komen, pastikan blog tersebut mempunyai pr yang lebih bagus daripada blos kita - sekian ( cam bagus plak saya ni ).



Terima kasih kerana membaca Hadiah Contest SEO iLancee. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. Tahniah! rezeki kan walaupun hadiah saguhati.

    BalasPadam
  2. tahniah bro...gua pun dapat RM10 tue..xpe ada next lagi contest SEO

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah bro, yang next tu nampak gaya saya tak mampu nak naik ke pg 1, dah jauh sgt ke blkg ni. Bro peluang sgt cerah tuh.

      Padam