Home » , » Jualan hujung tahun Lazada - 3 Perkara Penting

Jualan hujung tahun Lazada - 3 Perkara Penting

Lazada kupon. Sekarang ni makin ramai yang beli barang-barang secara online terutamanya gajet dan baju. Dan juga portal seperti lazada tidak asing lagi rakyat Malaysia untuk mencari produk yang hendak di beli dengan pelbagai tawaran yang menarik.

Lazada - satu nama yang popular untuk beli smartphone yang macam-macam fesyen sekarang nih. Sekali sekala time sale, lazada akan bagi kupon penjimatan yang memang menjimatkan kalau kita tidak terlepas. Tetapi dalam masa yang singkat sahaja boleh guna seperti pada 11.11.2014 yang lepas.




Dan berita baik untuk kekawan yang tunggu harga menarik lazada sempena jualan hujung tahun lazada esok ( mula awal pagi nanti - 1 am ). Elok sangat le korang tunggu dan ambil peluang nih.

Lazada Online Revolution 12.12 - 3 perkara menarik


Apa yang best masa lazada online revolution 12.12 nih? Ermmm kalau korang tahu, korang bacasampai habis entri nih. Saya pun cari-cari juga apa yang menariknya masa sale lazada nih, ada kupon ker, harga terlajak murah ke, ke macam mana?

lazada vouchers
Vouchers Lazada
Korang tunggu je ler awal-awal pagi selepas pukul 12 malam ni, masuk hari ke 12.12.2014 sale lazada dah start. Korang cuba-cuba le masuk kat lazada.com.my tuh, intai-intai vouchers jimat lazada untuk belian online masa revolution nih. Kalau sebelum ni, saya pernah dapat kalau beli barang harga rm150 ke atas, dapat le vouchers rm25, kai ni tak pasti ler vouchers tuh camne.

lazada sale
Setia jam barang murah
Yang ni pulaknya, bermula pukul 8 pagi 12.12.2014, setiap jam lazada akan berikan produk dengan harga murah. Produk apa saya tak pasti ler. Korang tunggu je ler pagi esok kalau mampu bangun sebab esok kan cuti ( kat Selangor ). Mana le tahu produk yang ko idam-idamkan di berikan dengan harga murah masa jualan hujung tahun lazada nih.

lazada promosi
Killer deal dan special deals
Banyak pulak deal lazada nih, naik pening saya di buatnya, kalau duit banyak takpe le plak. Ada dua tiga barang nak beli kali nih. Kalau lebih murah daripada beli online kat directd, boleh le beli. Directd sebagai panduan untuk perbandingan harga. Directd tuh kira kedai telefon yang ok ler kat Subang Jaya, murah le jugak.
Lazada Malaysia

Jadi pandai-pandai le korang esok pagi untuk ambil peluang masa lazada online revolution / jualan hujung tahun lazada nih. Harap-harap dapatle korang dengan produk idaman dengan harga berpatutan. Jangan membazir yer, kan dah nak buka sekolah nanti.




Saya tengah siapkan laporang lengkap buat duit dengan Lazada hasil pengalaman saya sendiri. Jika minat nak dapatkan laporan ni nanti, sila beri nama dan email korang, nanti saya emailkan bila laporan ni dah siap.

---- > Email untuk laporan hasil pengalaman saya dgn Lazada

Kalau korang minat nak buat duit dengna Lazada, sila isikan nama dan email di bawah:


Laporan Buat Duit Dengan Lazada
Nama:
Email:
Sila semak email dan sahkan email anda - terima kasih





Terima kasih kerana membaca Jualan hujung tahun Lazada - 3 Perkara Penting. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. tgh clarify dgn pihak lazada few things on gift card yang diaorg issued masa Black Friday Sale. .diaorg baru email gift card untuk guna esok pagi ni. Ada dapat tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm.. yg mana satu nih yek... hehe

      Padam
  2. Balasan
    1. shopping, uhh.. besar nilai rmnya kalau bunyi shopping nih, takut gue.

      Padam