Komisen Lazada Year End Sale 2014

Komisen Lazada. Komisen Lazada datang lagi. Hujung-hujung tahun nih dan musim-musim banjir ni elok sangat lah kalau dapat komisen affiliate ni.

Walaupun tak berapa banyak, lepas tuh saya nak beli nasi lemak teh o tuh. Rasanya ramai lagi yang belum pernah dapat komisen dari lazada nih... erm.

Saya tengah mereka-reka satu laporan yang lebih tersusun untuk mereka yang minat nak berhajat nak  cuba buat duit dari affiliate lazada nih, yang serius sahaja le sebab kalau yang tak serius dan tak minat, mereka ni golongan yang cepat boring.

Itu yang saya rasa sebab saya pun cam tu gak, tambah-tambah kalau pelbagai usaha dah di buat tetapi pendapatan online tak dapat-dapat kan.

Laporan Buat Duit Dengan Lazada


Laporang yang saya tengah sediakan ini lengkap dengan gambarajah dan kebanyakkan dalam akaun affiliate saya. Ada gak gambarajah daripada panduan yang di berikan oleh Lazada itu sendiri.

Memandangkan saya pernah dapat payment daripada Lazada, saya rasa saya ni layak untuk  buat laporan Lazada ni. Lagipun ini adalah pegalaman saya sendiri bertatih untuk dapat sale, komisen dan payment Lazada nih. Banyak suka duka oooo.
Laporan ni sekarang dah dekat 22 muka surat. Banyak juga. Mula-mula saya ingatkan 5 muka surat jer. Lepas draft letak tajuk-tajuk kecil dan masukkan gambarajah, uikk.. jadi panjang pula. Jangan bosan dah le baca sapa yang berjaya dapat laporan ini.

tip affiliate lazada
Komisen Lazada tengah bergerak.

Tetapi bagi saya, sesiapa yang dapat laporan ni memang untung sebab tak payah try and error. Cuma ikut jer apa yang saya bagitahu terutamanya bab promosi produk Lazada tuh, memang terbaik lah tanpa selindung. Korang mungkin terserempak dengan saya secara online masa saat-saat promosi tuh hu2. Sebab caranya sama dengan saya.

Laporan ni belum siap lagih dan saya tak pasti nak bagi free ke nak kenakan duit singgit dua? Dah nak macam ebook buat duit dengan affiliate plak nih.

Ok lah, nak sambung tulis perkongsian laporan ni supaya cepat siap dan cepat le korang boleh terima laporan nih.


Terima kasih kerana membaca Komisen Lazada Year End Sale 2014. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. untung bro..dengarnya ada lagi promosi dari lazada ni sehingga tahun baru

    BalasPadam
    Balasan
    1. tgh berjalan promo year end sale ni, kalau promo yg lain takde notis lagi ni.

      Padam