Home » , , , , » Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Ramai orang bercakap tentang produk kesihatan Shaklee. Ramai juga yang menjadi ejen Shaklee ni terutamanya vitamin Shaklee yang di katakan bagus untuk kesihatan.

Saya tidak pernah mencuba produk Shaklee ni malah bukan juga ejen untuk syarikat yang mengeluarkan produk kesihatan. Ada lah yang pernah tawarkan cuba vitamin Shaklee tetapi bagi saya kalau produk kesihatan ni kena berjaga-jaga.

Kesihatan memang penting dan pengambilan vitamin di akui penting untuk keseimbangan system dalam badan.

Dr. Forrest C. Shaklee created "Shaklee's Vitalized Minerals" in 1915 before the concept of vitamins was fully understood. In 1956, Dr. Shaklee founded the Shaklee Corporation with his two sons to manufacture nutritional supplements.[2] Shaklee chose the then-relatively unknown multi-level marketing business model to market his product.[3] Starting in 1960, Dr. Shaklee began marketing organicbiodegradable cleaning products. He continually emphasized "natural" and "environmentally friendly" in his marketing messages, ideas which were not common at the time.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Bercakap tentang vitamin Shaklee ni, terdapat banyak jenis vitamin ni sebenarnya dengan pelbagai fungsi. Pilih mana yang korang rasa sesuai dengan korang sebab kalau nak try semuanya, parah juga di akibatkan harganya boleh tahan.

Memandangkan vitamin ni bagus untuk kesihatan, korang usahakanlah untuk dapat vitamin ni. Apa-apa vitamin pun boleh lah tetapi pastikan yang di sahkan selamat oleh kerajaan sebab kalau yang tidak berlesen kadang-kadang boleh memudaratkan.

Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia.

Saya pasti, vitamin Shaklee ni selamat ni memandangkan syarikat Shaklee dari US ni adalah syraikat yang besar dan mempunyai banyak cawangan seluruh dunia.

Asal-usul vitamin Shaklee

Vitamin shakle bagus untuk kesihatan kerana ianya di buat  oleh bahan-bahan semulajadi dari alam sekitar kita. Bahan semulajadi ni lebih selamat daripada bahan-bahan kimia kan.

vitamin shaklee bagus untuk kesihatan
Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan

Macam ubat-ubat tradisional kita juga lah banyak di buat daripada akar-akar kayu dan daun-daun kan. Itu lebih selamat daripada yang sintetik yang nyata mempunyai kesan sampingan kepada kesihatan badan kita.

Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif.

Kalau dah ada yang lebih selamat, apa salahnya mencuba kan. Memang terdapat banyak vitamin kesihatan  di kedai-kedai, tetapi pastikan yang selamat. Saya tak kata pun vitamin Shaklee ni bagus, tetapi melihat kepada kreadibiliti syarikat Shaklee nih, saya yakin la produk ni boleh di cuba Cuma bajet kena lebih ler yer.

Info vitamin Shaklee

Ini berdasarkan apa yang saya fikir melalui pembacaan saya sahaja memandang saya tak pernah mencuba vitamin nih:

  • Senang nak dapat vitamin Shaklee ni sebab terdapat ejen seluruh Malaysia. Korang boleh juga order secara online dan facebook.

  • Kalau korang nak harga murah, korang join la jadi member Shaklee

  • Harganya bagi saya mahal tetapi untuk menjaga kesihatan, berbaloi kalau cuba.


  • Korang boleh juga jadi ejen produk kesihatan nih, ramai yang sudah berjaya jadi ejen full time. Korang cuba part time dulu, kalau income dah konsisten setiap bulan seperti yang korang nak, korang boleh le buat full time.
Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau.

 Produk Shaklee dan khidmat nasihat

Dapatkan produk Shaklee dan khidmat nasihat dari pengedar sah Shaklee iaitu:YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu),BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah),ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah),SihatVitamin (Seremban).

Jangan lepaskan peluang untuk mencuba produk Shaklee. Sudah ramai yang menggunakan produk Shaklee dan merasai kesannya.
Anda Bila Lagi?
Oh Ya. Contest Bonus Akhir Tahun ini dianjurkan oleh Akma Omar dan ditaja oleh pengedar sah Shaklee serta ditaja oleh Bee Venom MalaysiaVitamin KesihatanBlog Jawatan Kosong Kerja KerajaanJawatan Kosong Kerajaan Terkini,Exam SPA OnlineKongsi Bersama NoraDunia Vitamin Resources, danUmmiMama.


Terima kasih kerana membaca Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan