Home » , , , , » Tipu lah dapat duit dari Lazada - biar betol ko nih?

Tipu lah dapat duit dari Lazada - biar betol ko nih?

Boleh ke buat duit dengan Lazada? Bukan ker kat Lazada kita yang beli barang dan kita yang kena keluarkan duit ker? Cam tuh lah pada pemikiran orang ramai di luar sana, adakah anda salah sorang daripadanya?

Takpe, mungkin anda belum terjumpa lagi benda-benda buat duit online nih. Ada banyak cara sebenarnya nak buat duit online di Malaysia nih. Salah satunya ialah buat duit dengan Lazada lah. Saya join ni, baru jer lagi dah dah nampak hasilnya - boleh le buat makan nasi lemak tuh.

Sesiapa pun boleh buat tetapi kena tahu caranya dan saya tengah siapkan caranya. Bile dah siap, saya kan terbitkan tetpi  bukan percuma sebab yang percuma orang tak buat, tak amalkan. Kena sedikit bayaran tetapi berbaloi ler.

Komisen Lazada 19.01.2015


Yang ni baru jer masuk, belum masuk akaun lagi, masih pending. Kalau orang yang beli produk tuh buat bayaran kat Lazada dan telah di sahkan, barulah status pending jadi approved. cam tuh lah sistem dengan Lazada nih.

buat duit online 2015
Komisen Lazada Jan 20
Nampak tak atas tu? percaya ke tak ini dalam akaun affiliate Lazada. MY HELLO 2015 tu jenis promosi yang di berikan oleh Lazada. Lazada ni bab-bab promosi terbaik lah, selalu je ada promosi untuk produk yang di jual kat Lazada.

Kalau korang tengok harga, memang sama seperti sebelum promosi tetapi korang kena ambil kisah sikit dengan voucher kod diskaun yang di berikan. Memang berbaloi kalau dah lama korang nak milikki barang tersebut.

Korang nak buat cam ni jugak tak? Memang tak banyak tetapi lama-lama jadi banyak - betul. Payment pertama saya dengan lazada dah masuk akaun. tengah tunggu payment kedua pulak nih. Nanti  saya update.

Kalau korang serius nak cuba cara saya buat duit dengan lazada, korang kena tunggu satu laporan pasal benda ni akan keluar tak lama lagi. Tunggu jer  le dan saya pasti korang pun boleh dapat komisen yang pertama dengan lazada.

update 02/03/15, laporan buat duit dengan Lazada dah siap, sila dapatkan dengan memasukkan alamat email korang:

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Itu sahaja, senang jer nak buat duit dengan Lazada kalau tahu caranya.




Terima kasih kerana membaca Tipu lah dapat duit dari Lazada - biar betol ko nih?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. Balasan
    1. dosa dosa... jom makan nasi lemak bro.

      Padam
  2. kalau brg customer return, atau brg tu dah habis lazada refund balik duit, status payment jadi "rejected". Bulan ni mcm slow jer payment masuk dlm acc, adakah mmg selalu slow?

    BalasPadam
    Balasan
    1. time takde promosi oleh lazada, sale akan slow, saya biasa cam tuh

      Padam
  3. Pernah dengar juga sebelum ni orang dapat income dengan Lazada, tetapi masih tertanya-tanya bagaimanakah caranya yang sebenar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. daftar affiliate dan buat promosi. bro boleh mula dari link ni http://www.encikarman.com/2014/12/siri-panduan-buat-duit-affiliate-lazada.html

      Padam