Home » , , , » Buat Duit Affiliate - Komisen Lazada Time Cuti

Buat Duit Affiliate - Komisen Lazada Time Cuti

Buat duit dengan affiliate Lazada. Korang mesti dah tahu kan, dengan Lazada pun kita boleh buat duit tetapi tidak lah sampai kaya raya, sikit-sikit tuh ada lah macam saya. Mungkin ada yang boleh buat duit tanpa modal dengan affiliate Lazada hingga ribu-ribu, mungkin ada tetapi saya tak tahu le. Kalau ada, saya pun nak belajar jugak la.

Kenapa saya katakan buat duit secara online tanpa modal? Sebab memang tak perlukan modal kalau kita join affiliate nih, macam buat duit dengan dropship jugak lah. Cari pelanggan dan dapat komisen tetapi bukan senang nak cari pelanggan dan buat sale. Kena ada cara-cara dan etika yang perlu di ikuti barulah boleh berjaya mendapat komisen pertama - mungkin.

Komisen Lazada Tengah Cuti Sekolah


Awal minggu lepas, cuti sekolah la nih, jalan-jalan sikit ler bawak anak-anak dan isteri. Balik kampung - Kelantan. Saya asal Kelantan tapi sekarang ni menetap di Subang Jaya, lebih tepat lagi kat Putra Heights.

Balik kampung, jalan-jalan sikit kat Bazar Tol Guru beli barang sikit. Itu kisah masa cuti lah, saya muatkan dalam blog yang lain - blog pasal travel dan makanan.

Cuma nak kongsi kat sini, masa kita tengah cuti pun, boleh dapat duit dengan affiliate Lazada  ni dan juga affiliate yang lain la. Cuba tengok tarikh komisen Lazada kat bawah:


buat duit dengan affiliate lazada 2015
Masa cuti pun boleh buat sale kalau belajar buat duit dengan affiliate.
Ini baru sikit dalam akaun saya, kalau bagi otai-otai yang lebih terror, camne le  jumlahnya kan. Tetapi nak dapat sale bukan senang bro. Kita usaha dan usaha hingga berjaya. Nanti korang temui la teknik-teknik yang sesuai dengan korang.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Kalau korang nak teknik saya pun boleh, simple je tekniknya sebenarnya tetapi kesannya membanggakan. Korang boleh usha entry ni kalau minat nak tahu tip saya buat sale dalam affiliate.




Terima kasih kerana membaca Buat Duit Affiliate - Komisen Lazada Time Cuti. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. Balasan
    1. biasa2 je tuan, masih belajar lagi nih.

      Padam
  2. Ooo..dengan lazada pun boleh buat affiliate ye..baru saya tau...kena belajar lagi ni..tq en.karman

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh tuan, cer baca dalam blog ni, banyak info saya dah kongsikan mengenai buat duit dengan lazada ni.

      Padam
  3. Bro nak tanya sikitlah dekat borang billing tu ada tulis Routing / ABA / Swift Number - nak tulis apa ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuan. boleh rujuk kat sini
      http://www.encikarman.com/2014/11/cara-isi-routing-aba-swift-number-affiliate-lazada.html

      TETAPI tuan kena tengok ccawangan bank juga, bank yang sama cawangan berlainan, codenya berlainan.

      Padam