Home » , » Sebab Gagal Tukar Nama Page Facebook Lebih 200 Likers

Sebab Gagal Tukar Nama Page Facebook Lebih 200 Likers

Cara tukar nama page facebook yang ada lebih 200 likers. Saya rasa ramai yang cuba-cuba untuk tukar nama page facebook kepada nama baru atas sebab masing-masing, mungkin nak sesuaikan dengan nama blog atau mungkin strategi bisnes korang dah tukar.

Ada ada beberapa page facebook yang mempunyai lebih 5000 likers tetapi tidak di gunakan semaksimun mungkin untuk membuat duit secara online. Nama page-page ni memang tak sesuai untuk di komersialkan. Jadi saya cuba untuk buat permohonan tukar nama page facebook ni.

Untuk makluman, pengguna facebook tidak boleh menukar nama page apabila terdapat lebih 200 likers dalam page tersebut sebab itu tidak adil bagi orang yang like. Tetapi bagi penduduk US, mereka boleh minta untuk tukar nama page facebook setelah mematuhi beberapa syarat yang di tetapkan.

Cara tukar nama page facebook yang ada lebih 200 likers tapi gagal


Beberapa minggu lepasm saya cuba menukar nama beberapa fan page facebook saya yang mempunyai lebih 5000 likers tetapi gagal. Separuh jalan je berjalan, Rupanya tak senang nak tukar nama fan page yang ada lebih 200 likers ni.



cara tukar nama facebook page lebih 200 like
Notis permohonan untuk tukar nama page Facebook

Sehingga permohonan nak tukar nama tuh dah ada walaupun biasanya bagi pengguna di Malaysia, permohonan ini tiada langsung. Tetapi setelah tukar ke ip US, baru le keluar butang untuk edit nama page nih.

Lazada Malaysia

how to change facebook page more 200 liker

Gagal sebab tak menepati beberapa syarat
Permohonan menukar nama fan page facebook melebihi 200 likers gagal kerana nama yang hendak di tukar tu terlalu berbeza dengan nama fan page asal.

Agak-agaknya, ada yang bagi servis tukar nama fan page boleh settle ke tak masalah ni?


Terima kasih kerana membaca Sebab Gagal Tukar Nama Page Facebook Lebih 200 Likers. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. rasanya banayk bro..try usha dekat forum carigold

    BalasPadam
  2. ada juga tapi tak fikir nak tukar nama..kalau tak tukar rasa tak seronoklah pula ya

    BalasPadam