Home » , , , » Komisen Ke 3 Lazada

Komisen Ke 3 Lazada

Komisen Ke 3 Lazada. Seperti yang anda tahu, Lazada menyediakan affiliate program seperti ashadee dan klikjer. Lazada lebih menumpukan kepada produk-produk seperti smartphone, peralatan rumah dan pakaian tetapi komisen yang di berikan untuk setiap sale tidaklah banyak seperti komisen untuk setiap untuk produk ashadee.

Cuba anda bayangkan, produk-produk seperti ini yang memang di cari setiap hari dan di gunakan setiap masa. Jadi pasaran produk-produk yang di jual dalam Lazada ni sangat luas dan peluang untuk buat duit secara online dengan Lazada terbuka luas.

Lagi satu, pendaftaran adalah percuma sahaja ( masa saya daftar dulu, sekarang saya tidak pasti berbayar ke tidak ) dan pendaftarannya makin sukar berbanding dengan dulu. Sesukar mana, tak pasti le saya sebab saya hanya daftar satu akaun sahaja. Kalau anda nak akaun affiliate Lazada ni, anda boleh daftar di lazada.com.my

Komisen Ke 3 Lazada


Nak dapat komisen dengan Lazada ni bukan senang, susah jugak lah jika anda tidak tahu cara dan kaedahnya yang membolehkan anda buat kerja sikit sahaja dengan masa yang betul. Memang le kalau selalu promosi boleh buat sale tetapi anda seperti bekerja keras untuk mempromosi produk Lazada ni.

Kaedah yang saya lakukan bukan begitu, saya hanya mempromosi pada masa yang sesuai, bukannya sepanjang masa sebab dengan melakukan promosi yang sedikit, bilangan sale yang dapat tinggi. Ini yang di katakan work smart le kot.

Komisen Ke 3 Lazada
Komisen ke 3 dari Lazada
Bagi mereka yang bekerja dengan mencari duit melalui online, bila dapat komisen macam ni rasa seperti puas hati. memang tak banyak tetapi sumber untuk buat duit melalui internet ni banyak. Ada yang dapat secara konsistan ( setiap bulan ) dan ada yang dapat sekali sekala bergantung kepada kaedah yang anda gunakan.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Lama-lama anda mencuba pelbagai kaedah cara promosi produk Lazada ni, nanti anda akan jumpa cara yang senang untuk di lakukan, seyes ni.

Saya dah sediakan panduan untuk buat duit dengan Lazada ni mengikut pengalaman saya. Panduan ini penuh dengan rajah-rajah supaya senang faham. Tetapi panduan ni belum lagi di edarkan buat masa ini.





Terima kasih kerana membaca Komisen Ke 3 Lazada. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



5 Komen:

  1. Encik Arman, bulan ni ada dpt sales tak dgn Lazada? conversion report saya zero padahal ada jer sales masuk. tak tahu apa masalah,. just nak check if saya sorang jer ada masalah ni

    BalasPadam
  2. bulan ni belum ada sales Merlyn. Boleh Merlyn hubungi Lazada minta penjelasan.

    BalasPadam
  3. dah tapi so far belum fixed lagi masalahnya.apa cerita otai lazada lain ek?

    BalasPadam
  4. Nak tanya... kenapa ye rejected rate terlalu tinggi... kdg2 hampir 80% kna reject... En slalu banyak x yg kena reject...6

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasanya, pelanggan salah isi, isi dua kali, cancel order. Cam tu lah sebabnya.
      Untuk yakinkan lagi, cuba tgk nilai utk yg reject, ada yang sama dengan yg approve tak?

      Padam