Home » , » Bisnes online dari rumah yang menguntungkan

Bisnes online dari rumah yang menguntungkan

Ramai yang berminat untuk menjana duit secara online dari rumah tetapi bila memikirkan pelbagai perkara seperti teknikal dan kos, ramai yang gagal sebelum bermula. Yang sudah bermula pun masih bergelut dengan hal-hal yang remeh dan tidak boleh fokus untuk membuat pemasaran produk secara online.

Menjana pendapatan sampingan dari rumah ni menarik juga sebab ada sistem di mana kita boleh dapat bayaran dalam USD seperti google Adsemse. Biasanya benda-benda macam ni berasal dari luar negara dan di buka kepada semua orang di seluruh dunia termasuk Malaysia.

Beralih kepada berniaga online dan memerlukan website atau kedai online untuk menjual produk. Rata-rata banyak kos yang terlibat seperti untuk buat laman jualan atau kedai jualan online ( ini yang utama ), bayar kos hosting, kos untuk pemasaran internet seperti SEO dan juga yang penting produk yang hendak di jual.

Dengan pengenalan satu sistem yang di cipta oleh orang Malaysia juga, semua masalah itu boleh di atasi dengan senang dan anda boleh buat semuanya secara sendiri setelah membaca tutorial yang di sediakan.

Bisnes online dari rumah dengan affiliate Amazon


1. Amazon menyediakan sistem affiliate. Anda pasti sudah tahu, Amazon menyediakan pelbagai jenis produk untuk pasaran seluruh dunia dan ramai rakyat Malaysia yang membeli belah di Amazon. Jadi inilah pasaran untuk anda target. Anda kena anda satu kedai online - kedai online Amazon dan anda kena masukkan sahaja produk-produk yang anda hendak jual ke dalam kedai online anda ini. Cara nak masukkan sangat mudah kerana semuanya telah di sediakan di dalam satu sistem yang di namakan Kedai Online Nichify oleh Gobala ( pengasas kepada sistem affilite Ashadee ).

2. Dengan kedai online Nichify ini, anda sebenarnya telah membina laman web jualan anda sendiri dalam masa hanya 5 minit kerana semuanya telah di permudahkan untuk anda. Nama domain percuma telah di sediakan tetapi jika anda mahukan nama .com/.net/.org, anda kena langgan lain la tu. Dengan Nichify, semuanya mudah sahaja. Dalam masa 5 minit sahaja, anda sudah boleh siap satu kedai online anda sendiri. Mudah bukan

buat duit dari rumah
Contoh kedai online Nichify untuk produk Amazon


3. Nak jual apa? Produknya anda ambik kat Amazon. Maknanya anda kena join affiliate Amazon. Affiliate Amazon ni percuma sahaja untuk mendaftar. Di dalam Amazon terdapat pelbagai jenis produk yang boleh anda pilih. Pastikan anda memilih nama kedai anda sesuai dengan produk anda. Saya sarakankan, satu kedai hanya untuk satu jenis kategori produk sahaja. Jangan campur-campur jadi kedai rojak pula.

4. Kedai online Nichify ni sudah siap dari segi SEOnya untuk mendapat trafik daripada internet. Jadi anda tidak perlu fikir mengenai SEO lagi dengan memilikki bisnes online melalui kedai online Nichify ni. Hal yang penting dalam pemasaran ini ( SEO ) sudah settle untuk kedai online anda dan anda hanya perlu tunggu trafik masuk ke kedai online anda. Dan nak tarik lagi banyak trafik, anda buatlah promosi sendiri dekat facebook.

Kat mana nak ambik kedai online Nichify ni? Anda boleh ambik kat Kedai Affiliate Amazon sekarang sebab tengah ada promosi harga diskaun 90%!





Terima kasih kerana membaca Bisnes online dari rumah yang menguntungkan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



7 Komen:

  1. saya dah cuba sistem, memang senang nak guna.. lagi senang dari buat cara manual

    BalasPadam
    Balasan
    1. sistem ini telah di permudahkan, yang tak tahu teknikal pun boleh buat sendiri. Banyak masa boleh jimat kalau guna Nichify ni.

      Padam
  2. tu dia.

    90% harga diskaun.

    best gila.

    BalasPadam
    Balasan
    1. banyak kan diskuan tu, sesuai sangat bagi mereka yang tidak tahu untuk buat blog sendiri.

      Padam
  3. Siapa yang sempat grab tawaran diskaun ni, memang untung la diorang

    BalasPadam
  4. Seronok singgah blog ni. Jangan lupa singgah website saya ye: http://www.fareastzareul1994.com/

    BalasPadam
  5. http://www.fareastzareul1994.com/ Jom singgah

    BalasPadam