Home » , » Cara buat duit dengan Adsense dan payment November 2015

Cara buat duit dengan Adsense dan payment November 2015

Ramai yang inginkan akaun emas Adsense kan. Susah nak dapat akaun Adsense sekarang dan  makin ramai yang hendak mencuba - ramai juga yang gagal. Yang berjaya pun ada tetapi kena bekerja keras untuk mendapatkan klik pada iklan Adsense.

Apakah sebenarnya cara terbaik untuk buat duit dengan Adsense ni? Saya melihat banyak juga strategi Adsense yang di gunakan - ada yang betul dan tidak betul. Kalau cara yang tak betul, boleh merisikokan akaun Adsense anda. Hati-hati le ya. Silap-silap, kalau buat rayuan untuk dapatkan balik akaun Adsense pun tidak di layan.

Sepanjang saya berblog, paling banyak saya buat duit online adalah melalui google Adsense ni la. Yang lain seperti affiliate ashadee, buat duit dengan Lazada juga buat duit dengan 8share boleh memberikan pendapatan tetapi tidaklah sehabt dan seunik buat duit dengan Adsense.


payment adsense november 2015

Cara buat duit Adsense walaupun trafik rendah


Sebenarnya ada caranya untuk dapatkan duit dari Adsense walaupun trafik ke blog anda rendah, malah tiada trafik langsung! Serius, saya pernah try tetapi berisiko dan masyuk. Biasanya kita nampak blogger akan tarik trafik dari facebook kan di mana mereka akan update blog dan ping kat mana-mana group facebook yang sesuai.

Ramai yang guna cara ni dan ternyata berkesan jika di lihat mereka yang terjah masuk blog mereka dalam satu-satu masa melebihi 300 visitor. Menarik bukan. Dalam ramai-ramai tu takkan takde yang klik iklan Adsense kan.

buat duit adsense 2015
Saya bagi klu untuk anda jika anda hendak mencuba. Anda cuba pastikan iklan yang muncul kat blog anda adalah iklan yang mahal-mahal sahaja - iklan kredit kad, iklan peguam dan iklan kesihatan sebagai contohnya.

Servis naikkan income Adsense sebanyak USD5, sila whatsapps 019 205 5657

Selepas itu cuba dapatkan klik dari iklan tersebut. Hahaha, kabur kan. Mestilah tuan sebab saya ada sediakan servis untuk naikkan income Adsense. Nak naikkan ke sebanyak USD5, ambil servis saya dengan bayaran rm5 sahaja. USD5 tu sama dengan RM20. Untung kan. Nak cuba?



Terima kasih kerana membaca Cara buat duit dengan Adsense dan payment November 2015. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



4 Komen:

  1. tu dia.

    tahniah beb.

    bukan senang tu nak maintain income adsense tuh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih tuan, mmg bukan senang nak dapat sebab trafik rendah, kalau trafik tinggi lain ceritanya.

      guna kaedah yg betul, boleh dapat tuan.

      Padam
  2. Makasi enciarman postingannya bagus, bikin saya motivasi buat duit dengan adsense

    BalasPadam
  3. Tahniah bro, memang tegar dengan adsense ye..
    aku punya hari2 50 sen je

    BalasPadam