Home » , » Pendapatan affiliate Klikjer dari Shut Network

Pendapatan affiliate Klikjer dari Shut Network

Adakah affiliate telah mati? Adakah affiliate telah berkubur? Mungkin ramai yang tertanya-tanya kan. bagi saya buat duit online melalui affiliate masih valid lagi di Malaysia. Dengan kata lain, kita masih lagi boleh buat duit dengan affiliate tetapi tidak semua affiliate boleh mendatangkan hasilkan kepada kita. Setiap affiliate memerlukan pendekatan yang berbeza-beza. Hanya mereka yang telah berjaya menjana income dengan affiliate tersebut memahami cara yang betul untuk menjana pendapatan dengan affiliate.

Sebagai contoh, jika anda berminat untuk menjana pendapatan berterusan dengan affiliate jobdirumah, anda bolehlah follow mereka yang telah berjaya. Dan untuk pengetahuan anda, bagi saya affiliate jobdirumah adalah yang terbaik pernah saya join kerana menjanjikan pendapatan bulanan yang masyuk. Tetapi untuk mendapat kedudukan seperti itu, banyak usaha keras diperlukan pada awalnya.

Pendapatan affiliate Klikjer dari Shut Network


Selain jobdirumah, jika anda masih mencari-cari penyedia affiliate mana yang berpotensi untuk menjana wang, anda boleh cuba Klikjer.com daripada Shuth Network. Satu nama besar dalam indusri online di Malaysia. Tetapi memang boleh mendapat duit ke dengan affiliate klikjer ni?


buat duit affiliate
Boleh, memang boleh. Ini notis bayaran payment dari affiliate klikjer yang baru sahaja saya terima hari ini 5/9/2016. Tetapi bukan mudah. Potensi tetap ada. Apa yang saya buat untuk mendapat komisen dari affiliate klikjer?

Daftar percuma affiliate klikjer

1. Hubungi  klikjer - ya, saya email klikjer bertanyakan produk mana yang menghasilkan sale yang tinggi. Shuth ada bagi saya 3 produk yang saya kira terbaik untuk saya promosikan.

2. Tulis 5 post tentang produk ini dan saling link dalaman antara satu sama lain.

Itu sahaja. Anda pun boleh buat cuma rajin dan malas sahaja kan.



Terima kasih kerana membaca Pendapatan affiliate Klikjer dari Shut Network. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen: