Home » , » Bayaran adsense dari blog niche lebih banyak

Bayaran adsense dari blog niche lebih banyak

Umum mengetahui bahawa, adsense adalah satu sistem ppc yang tidak asing lagi. Telah ramai yang berjaya membuat duit dengan adsense sama ada melalui cara yang betul atau salah. Ataupun melalui trafik google ataupun facebook. Ada juga yang membuat tajuk menipu di status facebook dengan matlamat untuk menarik trafik ke blog. Bermacam-macam cara yang di gunakan dengan satu sebab iaitu untuk menarik trafik ke blog dan seterusnya mendapat banyak klik untuk menjana pendapatan lebih tinggi dengan adsense.

Mesti anda pernah mendengar ataupun anda sendiri mengalaminya di mana, blog peribadi anda sentiasa update tetapi income adsense tak setinggi mana? Keadaan ini memang banyak berlaku dan membuat ramai blogger yang berputus asa untuk terus menggunakan adsense sebagai platform untuk membuat duit secara online.


Blog niche atau personal lagi baik untuk adsense?


Yang ni saya boleh yakinkan dengan pengalaman saya sendiri bahawa blog niche lebih membawa pendapatan dengan adsense berbanding blog personal walaupun entri di dalam blog personal sangat sangat lebih banyak berbanding dengan blog niche. Serius. Nampak macam penat je update blog personal kan tetapi income tak banyak.

buat duit adsense



Blog niche plak tak lah selalu update tetapi boleh mendapat income yabg lebih berbanding dengan blog personal. Ini berlaku dan saya alamainya. Tanggapan untuk mendapat income adsense dari blog personal yang sentiasa anda update adalah lebih mudah adalah salah.


buat duit dengan google adsense

Jika anda ada blog niche tetapi hanya ada beberapa entri sahaja seperti 20 entri, blog niche ini akan memberikan income adsense lebih dari blog anda tadi, Cuma untuk menjayakan blog niche ni, anda kena banyak menulis artikel pada mulanya dan anda boleh tinggal sahaja ataupun update sebulan sekali sahaja. Pastikan anda menulis dengan menggunakan teknik yang betul dengan menggunakan keyword yang sesuai.

Kesimpulannya, anda kena ada blog niche dan menulis dengan menggunakan keyword di dalam blog niche tersebut.


Terima kasih kerana membaca Bayaran adsense dari blog niche lebih banyak. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

Newest
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



17 Komen:

  1. Mnarik bro arman..hrap byk lg share pasal adsense ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro arman..mcm mana cara nak buat unit adsense mcm bawah header tu dan nak masukkan code adsense di tengah2 blog post.. biar center..

      Padam
    2. 1. unit adsense bawah header tu guna unit link mendatar. saiz ikut saiz blog.

      2.kod adsense tengah post tu tuan kena letak kod adsense ' after read more text ' . Rujuk sini http://www.mybloggertricks.com/2013/02/positioning-adsense-ads.html

      Terima kasih kerana berusaha memajukan diri.

      Padam
    3. terima kasih bro arman..

      terbaik..sangat mudah berkongsi ilmu..

      Padam
    4. ejas2 kepok lekor tuh.

      Padam
    5. haha..nk hntar guane kepok lekor kat bro..

      Padam
  2. terbaik tips daripada bro ni..otai adsense...tapi ada juga blogger yang cakap malas nak buat blog niche..bagi aku itu satu kerugian...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rugi tuh. Kalau dah tahu buat blog dan tak buat blog niche, mmg rugi. Blog niche ni sebab kita boleh menang keyword setaip hari.

      Padam
  3. main keyword english best, i have been there and done that, dah merasai kenikmatan cash out USD melalui adsense..... sekarang era mobile, iklan memang dia auto mobile naik slow2 kat bawah hehe

    BalasPadam
  4. Terima kasih kerana berkongsi tips tuan.

    BalasPadam
  5. Terbaik bos....memang blog berniche lebih mudah dpt income tnggi berbanding yg rojak...niche travel pun mantop deh!

    BalasPadam
  6. Blog niche memang paduu... tapi nak buat tu lah bukan semua orang ada kebolehan nk buat

    BalasPadam
  7. Di Akses Buruan Video Bokep, Cerita Dewasa Dan FotoFoto Seksi Terbaru 2017
    pejuku.com

    BalasPadam
  8. Lovely blog...! It is one of the best posts for this topic and I really appreciate your great efforts. 90s Pop Star Shweta Shetty

    BalasPadam
  9. Thanks for sharing this blog, this blog is more useful to me. Best Site To Buy Instagram Followers

    BalasPadam
  10. I have read your article, it is very informative and helpful for me. I admire the valuable information you offer in your articles. Thanks for posting it.
    Buy Instagram Followers In Delhi

    BalasPadam