Home » » Cara Paling Simple Letak Linkwithin Kat Blog

Cara Paling Simple Letak Linkwithin Kat Blog

Kali ni aku nak berkongsi dengan korang mengenai sebuah tutorial letak linkwithin. Apa kebendanya linkwithin ni? Ala, dia macam widget recent post, tapi lagi superb dan best sebab dia akan keluar entri entri secara rawak yang ada dalam blog korang.

Cara pasang linkwithin ni pun mudah je, tapi pertama sekali aku nak terangkan dulu kelebihan letak linkwithin ni dalam blog korang. Secara puratanya mereka yang dah faham tutorial letak linkwithin dan dah pun widget ni dalam blog diorang dapat meningkatkan pageview blog diorang. Ini bermakna seseorang pelawat akan lebih lama lepak bertandang dalam blog korang disebabkan korang letak linkwithin ni dalam blog korang.

Penting ke masa untuk seseorang pelawat ni kat blog korang. Penting woo, ini menunjukkan bahawa betapa bestnya blog korang tu sampai orang nak explore berulang ulang kali. Dah la, moh le kita terus kepada tutorial letak linkwithin ni ya :)

Tutorial Letak Linkwithin Untuk Blogspot.

Untuk blogspot, ia agak mudah dan senang cam cheesdale, Pertama sekali korang klik pada link ni :- Linkwithin


Screen shot biasa, dalam kolumn tu korang isi la semua form yang disediakan. Mudah je kan cara nak pasang linkwithin ni. Pas isi semua column tekan kat get widget.



Masa ni korang pilih la untuk add widget korang, secara tak langsung, blog korang nanti akan ada widget linkwithin dalam page element. So, korang boleh biarkan je kat situ. Pastu korang cuba refresh nak tengok menjadi atau tidak tutorial letak linkwithin korang.

Cuba le, kalau korang tak berjaya atau konpius, sila tulis kat ruang komen. Nanti aku perjelaskan.

p/s: Aku buat post ni sebab ada rakan tanya pasal benda nih.



Terima kasih kerana membaca Cara Paling Simple Letak Linkwithin Kat Blog. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan