Perghhh, aku dapat hadiah weh!


27 September aku ada join satu contest dari dululainsekaranglain.com dan yang bestnya bagi aku, aku adalah salah sorang pemenang dalam kontes tuh.. hiha hiha. Bagus gak idea buat2 kontes2 ni kan, selain merapatkan hubungan sesama blogger, dapatkan menarik trafik ke blog dan juga meningkatkan tahap kepercayaan pembaca kepada entri yang di tulis di sebabkan testimonial yang diberikan melalui komen-komen mantop seperti yang di praktikkan di blog dululainsekaranglain.com.


Hadiah apa eh?



Siap ada salinan resit transaksi lagi nih, tq bro.


Akaun Maybank2u aku.

Emm.. rm30 ringgit, makan rojak dan laksa best gak nih. Takpun banja awek makan? Tapi awek takde nih.. problem problem.

Beli domain name pun boleh gak, lepas ni kalau satu domain baru dengan kupon. Hari tuh aku beli baru domain blog ni baru harga RM7.16, murah jer.

Kalau korang, korang akan buat apa dengan duit kontes nih?


Terima kasih kerana membaca Perghhh, aku dapat hadiah weh!. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



31 Komen:

  1. Tahniah bro... Aku tak pernah lg dapat hadiah... Hoho

    BalasPadam
  2. tahniah bro. kumpul dulu banyak-banyak pun ok kot.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ingat nak invest mana2 rm30 ringgit, nak bagi beranak pinak

      Padam
  3. oklah tu RM30.. boleh beli benih jagung tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko ni cam suka makan jagung pasar malam je

      Padam
    2. haa..beli anak ayam nnti blh buka perniagaan ;) tahniah

      Padam
  4. Simpan dlm tabung ayam..sok2 tgh bulan blh suruh ayam tu bertelur! Kihkihkih

    BalasPadam
  5. wah tahniah..simpan dulu, nanti menang lagi..leh bertambah lagi..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalo simpan, susut nilainya nanti hehe

      Padam
  6. wah! murah rezeki bro.. hehe kasi invest itu duit

    BalasPadam
  7. wahh, tahniah sebab menang. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. mekasih sbb bg aku menang.. hoho

      Padam
  8. Thanks sbb join. Nanti kawe buat lagi.. ahak ahak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. molek sangat tuh, bila buat kontes tuh, kasi promo byk2 skit. ramai tak tahu tuh

      Padam
    2. betul tu, promosi banyak sikit.hehehe.

      Padam
  9. tahniah bro...lau ada domain murah2 jgn lupa roger plak..hu3

    BalasPadam
  10. Wahhh tahnaih2..saya simpan aje...nak beli gak domain dan hosting yang lain..tunggu modal tebal sikit..haha

    BalasPadam
  11. Assalammualaikum...bro,

    apa lagi labur lah.. cerah masa depan .

    mselim3

    BalasPadam